۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین افرادی که کشور را دودستی تقدیم آمریکا می‌کنند، در مجلس جایی ندارند
کد خبر: ۱۳۷۸۸۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

دبیر کنگره بین‌المللی انقلاب اسلامی:

افرادی که کشور را دودستی تقدیم آمریکا می‌کنند، در مجلس جایی ندارند

دبیر کنگره بین‌المللی انقلاب اسلامی گفت: همه افرادی که به مجلس ورود پیدا می‌کنند باید در پشتیبانی از نظام و حفظ آرمان‌های انقلاب مشترک باشند، افرادی که کشور را دودستی تقدیم آمریکا می‌کنند، در مجلس جایی ندارند.

افرادی که کشور را دودستی تقدیم آمریکا می‌کنند، در مجلس جایی ندارند
به گزارش خبرنگار سیاسی   صبح قزوین ، دکتر فرزاد جهان‌بین، کارشناس مسائل سیاسی در همایش نقش مجلس در تحقق فرآیند انقلاب اسلامی در مسجد جامع المهدی ( عج ) مینودر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما در سال 57 به پیروزی رسید و با اهداف والا در برابر شدیدترین توطئه‌ها توانست به طرز معجزه آسایی خود را حفظ کند.
وی گفت: امروز که در مرز 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران قرار داریم، کشورمان با نظامی مردم سالار در چهارچوب دین هر روز بالنده‌تر و عزیزتر می‌شود.
دبیر کنگره بین المللی انقلاب اسلامی بیان کرد: هر روز که به عمر انقلاب افزوده می‌شود نه تنها دشمنی‌ها کم نشده بلکه بیشتر هم شده که نشان دهنده حرکت موفقیت آمیز این انقلاب است.
وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت نظام مردم سالاری دینی نقطه ثبات و امنیت در منطقه است، ابراز کرد: اگر ما امروز شاهد تغییر لحن آمریکا هستیم به دلیل کم شدن دشمنی آنها نسبت به ما نیست بلکه آمریکا نتوانسته از راه دشمنی آشکار به ما ضربه بزند.
این کارشناس سیاسی ادامه داد: زمانی که آمریکایی‌ها نمی‌توانند با دشمنی آشکار به نتایج خوبی در توطئه علیه ما دست پیدا کنند از راه نفوذ وارد می‌شوند، که این نشان دهنده قدرت جمهوری اسلامی ایران است.
این کارشناس سیاسی در ادامه با اشاره به بحث هسته‌ای گفت: مذاکرات سال 82 چه فرقی با مذاکرات سال 94 کرده است؟ در سال 82 هم رئیس جمهور ما آقای روحانی رئیس تیم مذاکره کننده بود و وزیر خارجه هم عضو تیم مذاکره بود؛ اما ما نتوانستیم حتی 20 سانتریفیوژ را حفظ کنیم.
وی اضافه کرد: غربی‌ها که در دوره‌ای حاضر نبودند ما 20 سانتریفیوژ داشته باشیم و ما را در تنگنا قرار می‌دادند، امروز چه طور حاضر به پذیرش غنی سازی کشورمان هستند؟
جهان بین در ادامه با اشاره به نقش اساسی مجلس گفت: برای انجام اقدامات مناسب در داخل کشور باید یک مجلس قدرتمند داشته باشیم؛ زیرا در صورت عدم برنامه ریزی مناسب در کشور روابط خارجی عزتمندانه‌ای نیز نخواهیم داشت.
وی بیان کرد: در نظام سیاسی آنچه که در بیرون دیده می‌شود بازتاب درون کشور است، اگر کشور در داخل ثبات سیاسی، فرهنگی، اقتصادی نداشته باشد در بیرون از مرزها موضع گیری‌ها ضعیف خواهد بود.
این کارشناس سیاسی افزود: مجلس با قانونگذاری درست و اظهارنظرهای بجا و به موقع نقش اساسی در ایجاد ثبات در داخل از کشور ایفا می‌کند.
وی با بیان اینکه کشور باید با استفاده از همه سلایق اداره شود، گفت: همه افرادی که به مجلس ورود پیدا می‌کنند باید در پشتیبانی از نظام و حفظ آرمان‌های انقلاب مشترک باشند، افرادی که کشور را دودستی تقدیم آمریکا می‌کنند، در مجلس جایی ندارند.
دبیر کنگره بین المللی انقلاب اسلامی در پایان ابراز کرد: مجلس باید توانمند، شجاع و مستقل باشد و یک مجلس قوی زمینه ساز افزایش اقتدار نظام می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان