۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین مسابقه ثروت‌اندوزی برخی مسئولان/جنگ قدرت جای عدالت‌طلبی را گرفت
کد خبر: ۱۳۷۷۷۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

بذرپاش:

مسابقه ثروت‌اندوزی برخی مسئولان/جنگ قدرت جای عدالت‌طلبی را گرفت

عضو هیات رئیسه مجلس باانتقاد از تلاش برخی مسئولان برای ثروت اندوزی گفت:احزاب رانتی تلاش می کنند ذائقه واقعی ملت را تغییر دهند و به جای ارزش عدالت و پاکدستی جنگ قدرت راه بیاندازند.

مسابقه ثروت‌اندوزی برخی مسئولان/جنگ قدرت جای عدالت‌طلبی را گرفت
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، مهرداد بذرپاش گفت: مساله ما اکنون از یک باند و چند مافیایی ثروت گذشته است.عده ای در گفتار و کردار خود جوری وانمود می کنند انگار که سوء استفاده از موقعیت و مسئولیت یک امر نهادینه شده است. با بیان صریح مناصب سیاسی و اقتصادی را با برآورد های مالی رتبه بندی می کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: فکر نمی کنم اراده واقعی برای مبارزه با فساد شکل گرفته باشد چون دامنه آلودگی ها فراگیر است و این مساله ای است که فقط اراده مردمی را می طلبد.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: تشخیص افراد سوءاستفاده کننده و فرصت طلب با افراد سالم و ساده زیست و بدون چشم داشت برعهده مردم است، مردم در اطراف خود می بینند که چه کسانی در مسئولیت ها از چه مواجبی برخوردار می شوند.

وی ادامه داد: ما باید باور کنیم نهادینه کردن ارزشها فراتر از کارهای تبلیغاتی در مردم و توده هاست. مردم ارزشگرایی در سرشت انسان خود دارند و فقط باید جریان عدالتخواهی،ایده ها و مشی هارا صادقانه برای مردم بیان کند. اینکه ما می گوییم به دنبال حفظ ارزشها هستیم تجلی واقعیش در ارزش بلند مرتبه عدالت است.

بذرپاش تاکید کرد: وقتی عدالت باشد آن وقت آزادی و رفاه هم درست می شود. گاهی جریان ضد عدالت به مبارزه معکوس دست می زند و در حالی که همه می دانند آلوده به فساد ها و بی بندو باری های اقتصادی هستند افراد سالم را مورد هجمه و تهمت قرار می دهند و متاسفنه این روند در کشور ما نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: باید مشخص شود که بیشتر خانه های اشرافی و زندگی پر زرق و برق متعلق به چه کسانی است و اینها این پولها و امکانات را از کجا آورده اند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس اظهار داشت: در این انتخابات دغدغه واقعی مردم عدالت است که البته احزاب سیاسی برآمده از همین امکانات و فرصتهای رانت آور تلاش می کنند ذائقه واقعی ملت را تغییر دهند و به جای ارزش عدالت و پاکدستی جنگ قدرت راه بیاندازند.

انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان