۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین بنا; شاگردانم در یک روز تمرین ۷۰ بخیه خوردند!
کد خبر: ۱۳۷۴۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

بینی عبدولی در تمرینات تیم ملی شکست

بنا; شاگردانم در یک روز تمرین ۷۰ بخیه خوردند!

بینی سعید عبدولی فرنگی‌کار وزن ۷۵ کیلوگرم تیم ملی در جریان تمرینات شکست که با متورم شدن آن تا حد زیادی باعث بسته شدن راه تنفسی او شده است.

 بنا; شاگردانم در یک روز تمرین ۷۰ بخیه خوردند!
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، محمد بنا با اشاره به مصدومیت شدید سعید عبدولی از ناحیه بینی اظهار کرد: متاسفانه بینی سعید عبدولی در تمرینات دچار شکستگی شد که به همین علت راه تنفسی او تا حد زیادی بسته شده و نمی‌تواند به راحتی نفس بکشد. البته 3،4 روز پیش بینی او در تمرینات شکست اما او در تمرینات حضور پیدا کرد که همین مسئله موجب شد چند بار به بینی او ضربه بخورد و بینی او متورم شود. در حال حاضر نیز او تمرین نمی‌کند تا وضعیتش بهبود پیدا کند. به احتمال زیاد باید بعد از رقابت‌های المپیک بینی خود را جراحی کند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در پاسخ به این سوال که چرا با وجودی که برای او مصدومیت بوجود آمده، اجازه حضور در تمرینات را به عبدولی داده‌اید، گفت: اولا که می‌دانید عبدولی یک جنگجوی تمام عیار است و با تمام وجود حتی اگر آسیب دیده باشد در تمرینات حضور پیدا می‌کند. ضمن اینکه من به شاگردانم این را یاد داده‌ام که اگر دستشان هم قطع شد با یک دست بجنگند.

وی خاطرنشان کرد: قبل از رقابت‌های المپیک لندن فقط در یک جلسه تمرین تیم ملی شاگردانم در مجموع 70 بخیه خوردند و روز نبود که 30 یا 40 بخیه در تمرینات نداشته باشیم. شما فکر می‌کنید راحت به 3 مدال طلای المپیک رسیدیم؟ با همین تلاش‌ها و جراحات و هزار جور سختی دیگر بود که به این موفقیت دست یافتیم و تا زمانی که سخت کار نکنیم نمی‌توانیم امیدی به کسب موفقیت داشته باشیم.

بنا در پاسخ به این سوال که پس با این اوصاف فرنگی‌کاران حاضر در اردو باید خود را برای روزهای بسیار سخت آماده کنند، گفت: صد درصد همینطور است. هنوز که تمرینی نمی‌کنیم! کم کم تمرینات سختمان در حال آغاز شدن است و در تمرین روز یکشنبه 6 بخیه و 3 پارگی از ناحیه ابرو و صورت برای کشتی‌گیرانم پیش آمد.کشتی ورزش سنگینی است و کسی این فکر را نکند که بدون زحمت و تحمل زجر کشتی‌گیران به موفقیت می‌رسند.

انتهای پیام/7008

منبع: ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان