۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین تشکیل هیات نظارت بر برجام پس از اجرایی شدن برنامه اقدام جامع مشترک
کد خبر: ۱۳۷۳۹۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

شمخانی خبر داد

تشکیل هیات نظارت بر برجام پس از اجرایی شدن برنامه اقدام جامع مشترک

دبیر شورای عالی امنیت ملی در جمع خبرنگاران از تشکیل هیات نظارت بر برجام پس از اجرایی شدن برنامه اقدام جامع مشترک (برجام) خبر داد.

تشکیل هیات نظارت بر برجام پس از اجرایی شدن برنامه اقدام جامع مشترک
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، علی شمخانی در حاشیه همایش ائتلاف نخبگان علیه تروریسم برای صلح عادلانه درباره برخی اخبار به نقل از وزیر خارجه عربستان سعودی مبنی بر حضور احتمالی نیروهای نظامی عربستان در سوریه گفت: البته وزیرخارحه شان نگفت، بلکه یک نظامی سعودی آن هم با اما و اگر گفت.در هرحال مگر عربستان در سوریه حضور ندارد. تمام نیروهای تکفیری در سوریه ارتش عربستان هستند اما شکست خوردند، بنابراین حضور جدید موضوعیتی ندارد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به دیدار اخیر اعضای این دبیرخانه با مقام معظم رهبری اظهار کرد: رهبری اصول هفتگانه ای را از جمله حفظ وحدت، مبارزه با فقر، مقابله بااستکبار، دفاع از مظلوم و ... را مطرح کردند و خواستار این شدند که راه غلبه بر این دشواری ها که مبتنی بر فرمایشات امام خمینی است مجددانه پیگیری شود. هم چنین بر اصراری که ایشان از بدو پذیرش مسوولیت رهبری در تداوم حرکت امام خمینی داشتند تاکید کردند و ما هم به عنوان دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی موظف هستیم این راه را ادامه دهیم و این را در گردنه های انقلاب تجربه کردیم و مسیری غیر از حفظ این مبانی نداریم.

انتهای پیام/7008

منبع: ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان