۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن آب سردی است بر آتش توطئه‌های استکبار جهانی
کد خبر: ۱۳۷۳۸۷ نویسنده: حجت الاسلام حسینی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن آب سردی است بر آتش توطئه‌های استکبار جهانی

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: در سال جاری که دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز را در پیش رو داریم دشمنان با تبلیغات خود قصد دارند نشان دهند مردم ایران نسبت به آینده انقلاب و نظام ناامید هستند.

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن آب سردی است بر آتش توطئه‌های استکبار جهانی
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، با اشاره به حساسیت‌های موجود در منطقه و فشارها و تحریم‌های مکرر دشمنان علیه کشورمان اظهار کرد: دشمنان این نظام 37 ساله تصور کرده‌اند با تحریم‌های به تعبیر خودشان فلج کننده و یا تهدید و ارعاب می‌توانند مردم را از نظام و انقلاب جدا نمایند.
وی اذعان کرد: حضور پرشور مردم در این عرصه سرنوشت ساز، آب سردی است بر این آتش افروخته توطئه‌های استکبار جهانی، خواهشم از ملت عزیز، غیور و شریف دارالمومنین و باب الجنه قزوین این ا‌ست که مثل همیشه قدردان زحمات امام، شهدا و مقام معظم رهبری بوده و به این یوم الله توجه ویژه‌ای داشته باشند.
این نماینده مجلس ابراز کرد: مردم بصیر ایران در دو اجتماع و گردهمایی عظیم می‌توانند پایبندی خود به انقلاب و نظام را اثبات نمایند که یکی از این دو، راهپیمایی روز آینده و دیگری عرصه انتخابات در سال جاری است.
وی بیان کرد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک وظیفه شرعی، ملی و قانونی است و آحاد جامعه با حضور خود اتحاد و یکپارجگی ملت ایران را به جهانیان نشان خواهد داد.
این کارشناس سیاسی اذعان کرد: ملت بزرگوار ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور افتخار آمیز خود در این مراسم باشکوه، همچون همیشه محاسبات و توطئه چینی‌های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی کرده و صف آرایی آنان را در صحنه دشوار جنگ نرم اقتصادی و فرهنگی برهم می‌زنند.
وی یادآور شد: در سال جاری که دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز را در پیش رو داریم دشمنان با تبلیغات خود قصد دارند نشان دهند مردم ایران نسبت به آینده انقلاب و نظام ناامید هستند.
این نماینده مجلس در پایان تصریح کرد: حضور گسترده و باشکوه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن برای بار دیگر به جهانیان ثابت خواهد کرد که مردم ایران پشتوانه نظام 37 ساله خود هستند و مشکلات اقتصادی دلیلی بر ناامیدی آنها از کارآمدی نظام نیست.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان