۰۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۹ چهارشنبه

صبح قزوین ویژه برنامه "صلاة فجر"
کد خبر: ۱۳۷۳۸۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

با حضور مبارزان انقلابی در حوزه هنری قزوین برگزار شد

ویژه برنامه "صلاة فجر"

ویژه برنامه "صلاة فجر" با حضور تعدادی از مبارزان انقلابی در حوزه هنری قزوین برگزار شد.

ویژه برنامه "صلاة فجر"
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ویژه برنامه "صلاه فجر" با حضور؛ محمد حسین خاکساران از مبارزان انقلاب اسلامی، پیشکسوتان، هنرمندان، کارکنان و کارشناسان حوزه هنری برگزار شد.
در این برنامه که در تالار ایران زمین برگزار گردید، "محمد حسین خاکساران" عضو اسبق شورای شهر قزوین خانواده را مهمترین نهاد جامعه دانست و گفت: سعادت و خوشبختی جامعه در گرو سلامت خانواده و تربیت دینی فرزندان است.
وی فرزند صالح را سرمایه‌ای برای جامعه اسلامی برشمرد و افزود: محصول تفکر صحیح، پاکی و درستی والدین در فرزندان بروز و ظهور پیدا می‌کند.
این مبارز انقلابی هنر را معلول حس زیبایی شناسی انسان دانست و ابراز کرد: این انقلاب ودیعه‌ای الهی است که اگر به درستی شناخته و به کار گرفته شود منشاء خیر و خوبی برای انسان‌ها خواهد شد.
خاکساران تغذیه سالم و حلال، نیت خیر، امید و توکل به خداوند و همدلی میان والدین را رمز موفقیت خانواده‌ها برشمرد.
در این جلسه رئیس حوزه هنری قزوین ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر ضرورت تعلیم و تعلم در پرورش دینی فرزندان تأکید کرد.
وی یادآور شد: آینده ایران اسلامی را فرزندان امروز رقم خواهند زد به همین دلیل در تربیت آنان از هیچ کوششی نباید دریغ کنیم.
در ادامه این ویژه برنامه با حضور محمد حسین خاکساران، علی هوشمند رئیس حوزه هنری قزوین و سید قاسم سید قوامی، معاون فرهنگی و هنری این مرکز از مسعود آتشگران، رزمنده سال های دفاع مقدس، جمعی از خادمان نماز و فرزندان مکلف کارکنان حوزه هنری قزوین با اهداء لوح و هدیه‌ای به رسم یادبود تجلیل به عمل آمد.
گفتنی است: قرائت شعر، نمایش طنز با موضوع انقلاب اسلامی، اجرای موسیقی سنتی و نقالی از دیگر برنامه‌های برنامه صلاه فجر بود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان