۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین در قزوین ، اصلاح طلب ها لیست ندارند/ برای اجرای برجام ، اصلاح طلبان در صحنه انتخابات بمانند!
کد خبر: ۱۳۷۲۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

سيد حسين مرعشى ؛

در قزوین ، اصلاح طلب ها لیست ندارند/ برای اجرای برجام ، اصلاح طلبان در صحنه انتخابات بمانند!

ما از دوستانمان که رد صلاحیت شده‌اند می‌خواهیم برای مصالح عالی کشور و نظام با گذشت و ایثار در صحنه بمانند و تاثیرگذاری خود را داشته باشند تا بتوانیم هر آنچه که در توان داریم برای کمک به پیشرفت و حمایت از پروژه مهم برجام که آینده کشور را رقم می‌زند بکار گیریم و علیرغم نامهربانی‌ها و کم لطفی‌ها از مسیر خدمت به مردم منصرف نشویم.

در قزوین ، اصلاح طلب  ها لیست ندارند/ برای اجرای برجام ، اصلاح طلبان در صحنه انتخابات بمانند!
به گزارش صبح قزوین ؛ سيد حسين مرعشى در گفتگو با ايلنا در باره چگونگی حضور اصلاح طلبان در انتخابات سخن گفته است .
وی ضمن وارد کردن اتهام به شورای محترم نگهبان گفته است، در حال حاضر افرادی بدون مستندات قانونی قانع کننده رد صلاحیت شده‌اند كه اغلب این افراد از شخصیت‌های شناخته شده و مورد احترام مردم در مناطق مختلف هستند.

وی افزوده است تاسف عمیق خود را از رفتار نامناسب با شخصیت‌های سیاسی معتدل اعلام می‌کنم و فکر می‌کنم توسعه و آبادانی کشور نیازمند سعه‌صدر بیشتری است.

مرعشی با بیان توصیه ای افزوده ؛ ما از دوستانمان که رد صلاحیت شده‌اند می‌خواهیم برای مصالح عالی کشور و نظام با گذشت و ایثار در صحنه بمانند و تاثیرگذاری خود را داشته باشند، تا بتوانیم هر آنچه که در توان داریم برای کمک به پیشرفت و حمایت از پروژه مهم برجام که آینده کشور را رقم می‌زند بکار گیریم و علیرغم نامهربانی‌ها و کم لطفی‌ها از مسیر خدمت به مردم منصرف نشویم.

 برادر خانم هاشمی همچنین بیان داشت : جریان اصلاحات در تهران لیست کامل خواهد داد و از این بابت مشکلی نداریم، لیست ما هم برای انتخابات خبرگان و هم برای انتخابات مجلس در تهران کامل خواهد بود.

 عضو کارگزاران اضافه کرد ؛ در تعدادی از استان‌ها نیز امکان معرفی کاندیداهای دولت و اصلاح‌طلبان وجود دارد ،در برخی از حوزه‌های انتخابیه نیز بنا بر این است که از کاندیدای اصولگرای میانه‌رو حمایت کنیم تا از ورود افراطیون به مجلس جلوگیری کرده باشیم.

وی اظهار داشت : ناچاریم در تعدادی از حوزه‌های انتخابیه سکوت کنیم و در این حوزه انتخاب را برعهده خود اصلاح طلبان خواهیم گذاشت، چون اساسا امکان معرفی و حمایت از کاندیدای خاصی وجود ندارد.

 مرعشی با تشریح حوزه های انتخابیه برخی استانها گفته است ؛ این وضعیت در حوزه‌هایی همچون سیرجان، کرمان و قزوین وجود دارد که جزییات مربوط به چگونگی معرفی کاندیدای مورد حمایت اصلاح‌طلبان در حوزه‌های مختلف تا روز سه‌شنبه نهایی و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: ایلنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان