۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین افتتاح ۵۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان قزوین
کد خبر: ۱۳۷۲۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین خبر داد؛

افتتاح ۵۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان قزوین

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین از تأسیس ۵۰ کانون فرهنگی هنری از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان خبر داد.

افتتاح ۵۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان قزوین
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، حجت الاسلام علی رمضانی بیان کرد: یکی از رسالت‌ها و مأموریت‌های مهم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

وی افزود: در شرایط امروز که دشمن با تهاجم فرهنگی از طریق ابزار مختلف درصدد است تا جوانان را از اندیشه‌ها و باورهای دینی دور کند نقش کانون‌های مساجد بسیار حائز اهمیت است.

رمضانی ادامه داد: در استان قزوین 255 کانون فرهنگی هنری در مساجد، مصلاها و دانشگاه‌ها برنامه‌های مختلف فرهنگی و دینی را در راستای جذب هرچه بیشتر جوانان به مسجد و تقویت باورهای دینی اجرا می‌کنند که از ابتدای سال جاری تاکنون 50 کانون فرهنگی هنری جدید نیز در استان قزوین تأسیس شده که مجموع کانون‌های مساجد استان به 305 مورد رسیده است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اضافه کرد: کانون‌های فرهنگی هنری جدیدالتأسیس بیشتر در روستاهای سطح استان تأسیس شدند و در واقع از میان 50 کانون فرهنگی هنری جدید 2 مورد دانشگاهی و بیش از 80 درصد کانون‌ها نیز روستایی است.

وی عنوان کرد: در کنار تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری جدید اقلام مورد نیاز و تجهیزات نیز به این کانون‌ها برای ارائه خدمات هرچه بیشتر به مخاطبان شان اهدا شد.

رمضانی اعلام کرد: همچنین در ایام مبارک دهه فجر 2 کانون فرهنگی هنری در سطح استان افتتاح شد که یک کانون در مسجد حضرت رسول اکرم شهر الوند با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مسئولان این شهرستان و یک کانون نیز در روستای همت آباد از توابع شهرستان قزوین با حضور سردار زارع از سپاه قدس افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با افتتاح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شاهد حضور هر چه بیشتر جوانان در مساجد و رونق بیش از پیش خانه‌های خدا در روی زمین باشیم.
انتهای پیام/7003


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان