۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اختلاط زن و مرد به هر بهانه‌ای ممنوع است
کد خبر: ۱۳۷۰۵۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد قزوین:

اختلاط زن و مرد به هر بهانه‌ای ممنوع است

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین گفت: اختلاط زن و مرد به هر بهانه‌ای ممنوع است و مسئولان امر باید در این خصوص حساسیت جدی داشته باشند.

 اختلاط زن و مرد به هر بهانه‌ای ممنوع است
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین ، حجت‌الاسلام عباس اوتارخانی، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد قزوین امروز(دوشنبه) در دیدار جمعی از فرماندهان حوزه‌های بسیج خواهران قزوین که در دفتر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان برگزار شد، اظهار کرد: در بحث انتخابات باید مراقب جریان‌های نفوذی و معاند نظام باشیم تا بتوانیم از فتنه‌های آن‌ها جلوگیری نماییم.
وی تصریح کرد: امروز لازم و ضروری است نیروهای مؤمن، انقلابی و حزب الهی دست به دست هم دهند تا فتنه‌هایی که متوجه کشور و نظام است را خنثی کنند و در تحقق این امر همه دستگاه‌های فرهنگی وظیفه سنگینی را بر عهده دارند و باید پای‌کار بیایند.
این مسئول با تأکید بر این‌که نباید در اجرای برنامه‌های فرهنگی اختلاطی بین زن و مرد به وجود بیاید، خاطرنشان کرد: اختلاط زن و مرد به هر بهانه‌ای ممنوع است و مسئولان امر باید در این خصوص حساسیت جدی داشته باشند.
رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین ادامه داد: باید همه امور در مساجد به امام مسجد ختم و با محوریت وی انجام شود؛ چرا که این امر مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است و ایشان فرموده‌اند که نباید در مساجد اختلاف ایجاد شود و اگر اختلافی در مساجد به وجود بیاید من پشتیبان امام جماعت هستم.
انتهای پیام/2002

منبع: روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان