۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین عزت و اقتدار امروز انقلاب مرهون خون شهداست
کد خبر: ۱۳۷۰۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس حوزه علمیه قزوین:

عزت و اقتدار امروز انقلاب مرهون خون شهداست

رئیس حوزه علمیه قزوین گفت: اگر فرهنگ شهادت طلبی و ایثارگری نبود انقلاب به پیروزی نمی‌رسید و نظام اسلامی دوام نمی‌یافت.

عزت و اقتدار امروز انقلاب مرهون خون شهداست
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر   صبح قزوین ، حجت الاسلام علی عباسی، مدیر حوزه علمیه قزوین به همراه جمعی از مدیران و معاونت‌های مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین با خانواده شهید باریک بین، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری و خانواده شهید حجت الاسلام سید موسی ابراهیمی دیدار کردند.
در این دیدار صمیمی حجت الاسلام عباسی ضمن تبریک ایام دهه فجر و سالگرد سی وهفتمین بهار انقلاب اسلامی گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران امروز به عنوان یکی از کشورهای مطرح و قدرتمند در دنیا است که امروز عزت واقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون ایثار و فداکاری شهدای ارزشمند این خاک مقدس می‌باشد.
وی تصریح کرد: دستاورد اساسی حضرت امام خمینی(ره) در رهبری انقلاب اسلامی احیا اسلام ناب محمدی و مهمترین ویژگی آن احیا فرهنگ شهادت و ایثارگری بود.
مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: اگر فرهنگ شهادت طلبی و ایثارگری نبود انقلاب به پیروزی نمی‌رسید و نظام اسلامی دوام نمی‌یافت.
مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: شهدا ضمانت کننده حیات جامعه بشری بوده و این شهدا ضمانت کننده حفظ استقلال وآزادی جوامع بشریت هستند.
وی ادامه داد: شهدا با بصیرت خود دشمن را شناخته و با او مبارزه می‌کردند و آنها به گردن همه افراد جامعه حق دارند زیر آنها موجب حفظ اسلام و نظام اسلامی شده‌اند.
حجت الاسلام عباسی گفت:انقلاب اسلامی ما با زحمات شهدا حاصل شد بنابراین در دهه مبارکه فجر باید توجه ویژه‌ای به خانواده شهدا داشته باشیم و اهداف و آرمان‌های والای شهدا را در جامعه ترویج و گسترش دهیم.
وی بیان کرد: احترام به خانواده‌های شهدا در حقیقت احترام به شهدای راه فضیلت است و از سوی دیگر خانواده شهدا برای حفظ اهداف و خط فکری شهدا مسئولیت بیشتری دارند.
این مسئول خاطرنشان کرد: تا به امروز موانعی که در مسیر انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی تا به حال به وجود آمده به واسطه برکت خون شهدا بر طرف شده است.
وی تصریح کرد: عده‌ای به میدان آمدند و با ایثار خون خود زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی تحقق شدند و پس از پیروزی انقلاب رزمندگان با ایثار خون خود ایران اسلامی را حفظ کردند.
در ادامه آیت الله باریک بین، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر و سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با وحدت و همدلی و رهبری امام خمینی (ره) و شهدای ارزشمندی به ثمر نشست که باید همیشه قدردان باشیم.
آیت الله باریک بین همچنین در پایان بر حضور گسترده مردم استان قزوین در راهپیمایی روز 22 بهمن تاکید کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان