۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین کشمکش با مظلومی را تکذیب می کنم/ اجازه نمیدهم آرامش اعضای تیمم بر هم بخورد
کد خبر: ۱۳۶۷۴۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

افشارزاده:

کشمکش با مظلومی را تکذیب می کنم/ اجازه نمیدهم آرامش اعضای تیمم بر هم بخورد

مدیرعامل باشگاه استقلال تمام صحبت های برخی رسانه ها در خصوص کشمکش با مظلومی را تکذیب کرد و گفت: به هیچ عنوان اجازه نمیدهم بعضی افراد آرامش اعضای تیمم را بر هم بزنند.

کشمکش با مظلومی را تکذیب می کنم/ اجازه نمیدهم آرامش اعضای تیمم بر هم بخورد
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، بهرام افشارزاده در خصوص اینکه در برخی رسانه ها از کشمکش میان او و مظلومی سخت گفته‌اند بیان کرد: به هیچ عنوان کشمکشی میان من و سرمربی تیم وجود ندارد و مطرح کردن چنین صحبت‌هایی درست نیست و به دور از انصاف است.

اختلاف سلیقه در همه جا وجود دارد اما اینکه من و سرمربی تیم با یکدیگر مشکل داشته باشیم این طور نخواهد بود و باید بگویم مظلومی از بهترین مربیانی است که ما هم افتخار همکاری با او را داریم.

وی ادامه داد: اینکه در برخی رسانه ها از استعفای مظلومی سرمربی تیم صحبت به میان می آید باید بگویم تمامی این موضوعات پیگیری می شود و به طور حتم از تمام رسانه‌هایی که قصد پرداختن به حواشی را دارند شکایت خواهیم کرد.

افشارزاده افزود: بعضی از افراد در نظر دارند جو بسیار خوبی که در تیم استقلال حاکم است را بر هم بزنند و به طور قطع به هیچ عنوان اجازه نخواهم داد و نمی‌گذارم آرامش اعضای تیمم بر هم بخورد، بهتر است بگویم رابطه میان من و سرمربی تیم همیشه خوبی بوده و خواهد بود و تمامی حواشی و درگیری‌هایی که برخی رسانه ها میان من و مظلومی مطرح می کنند را تکذیب می کنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان خاطر نشان کرد: شب گذشته در اردوی آبی پوشان حضور پیدا کردم تا از نزدیک در کنار آنها باشم بعد چطور امکان خواهد داشت که درگیری میان من و سرمربی وجود داشته باشد؟ بهتر است اجازه دهیم استقلال بدون حواشی به کار خود ادامه دهد و همچنان صدرنشینی را حفظ کند.

انتهای پیام/7008

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان