۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین تحت هر شرایطی باید هفتم اسفندماه پای صندوق رای برویم
کد خبر: ۱۳۶۷۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس‌جمهور در دومین همایش ملی اعتدال با عنوان زنان، اعتدال و توسعه:

تحت هر شرایطی باید هفتم اسفندماه پای صندوق رای برویم

رییس جمهوری با بیان این که همواره دو تفکر افراط و تفریط در جامعه ما نمود داشته است، گفت: امروز یک مشکل کشور افراط و افراطیون هستند.

تحت هر شرایطی باید هفتم اسفندماه پای صندوق رای برویم
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، حجت الاسلام حسن روحانی روز یکشنبه در دومین همایش ملی اعتدال با عنوان «زنان، اعتدال و توسعه» با بیان این که اعتدال یک گفتمان است، افزود: همواره دو تفکر در جامعه ما نمود داشته است هم تفکر افراط و هم تفکر تفریط، امروز در جامعه ما یک مشکل افراط و افراطیون هستند.
وی تاکید کرد: امروز مشکلاتی را که در جهان داریم بخش بزرگی از افراط است، بعضی ها فقط راه افراط را بلد هستند و هیچ دیگری را بلد نیستند.
رییس دولت تدبیر و امید خاطرنشان کرد: برخی اندیشه و فکر افراطی دارند و متاسفانه گاهی به دین افراطی می اندیشند و دین را افراطی تبیین می کنند.
روحانی با بیان این که اعتدال یک گفتمان است، تصریح کرد: اساس اعتدال از فکر و اندیشه آغاز می شود،اعتدال تنها روش نیست یک بینش است، اعتدال یک منش نیست یک مسیر تفکری است، اعتدال یک شعار نیست یک گفتمان است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که بین نفع کم و ضرر حتمی نفع کم را انتخاب می کنیم، گفت: ما تحت هر شرایطی باید هفتم اسفندماه پای صندوق رای برویم.
رییس قوه مجریه ادامه داد: امروز در آستانه انتخابات باید خیلی حواسمان جمع باشد،
هم مشکلات را می دانم و می فهمم که آنچه خیلی ها می خواستند امروز مطلوب آنها در پیش چشمانشان نیست اما ما یک هدف بلندی داریم، تدبیر همین است.
روحانی افزود: تدبیر یعنی عاقبت کار را ببینیم چه می شود. می شود بلند تر حرف زد اعلامیه داد اما هدف را نباید گم کنیم.
وی یادآور شد: من هر جا مشکلی را دیدم سکوت نکردم، هیچ مشکلی از لحاظ بیان مشکلات ندارم هزینه ها را می دانم، هزینه ها را آنچه مربوط به شخص من است پرداخت می کنم اما خیلی مهم است که پایان کار را ببینیم.
رییس جمهوری در ادامه به نقش زنان در انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهارداشت: زنان ایرانی از روز اول نهضت اسلامی در صف مقدم مبارزه بودند، ما مردها در برخی مسایل نسبت به توانمندی زنان دیر باوریم.
روحانی یادآور شد: تفاوت بین مرد و زن وجود ندارد و من این موضوع را در مجلس بعد از انقلاب اسلامی دیدم، اگر آنها( زنان) بهتر از مردان کار نمی کردند نقششان کمتر هم نبود.
دومین همایش ملی اعتدال با عنوان زنان، اعتدال و توسعه و با هدف کاوش در آموزه ها، رویکردها و مفاهیم اعتدال به منظور پاسخگویی مدبرانه به امید زنان برای حضور بیشتر در فراآیند های گوناگون توسعه فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و افزایش توازن، عمق و پایداری توسعه جامعه ما صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری، شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری، سید رضا صالحی امیری رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و تنی چند از مقامات کشوری در سالن اجلاس سران آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/7008

منبع: نسیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان