۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین اکران فیلم‌های جشنواره عمار در مسجد ولایت قزوین
کد خبر: ۱۳۶۳۸۵ نویسنده: سجاد عنایتی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مسئول اطلاع رسانی هیئت خادمان مهدی قزوین خبر داد

اکران فیلم‌های جشنواره عمار در مسجد ولایت قزوین

مسئول اطلاع رسانی هیئت خادمان مهدی قزوین گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر تعدادی از فیلم‌های برگزیده جشنواره عمار در مسجد ولایت قزوین اکران می‌شود.

اکران فیلم‌های جشنواره عمار در مسجد ولایت قزوین
سجاد عنایتی، مسئول اطلاع رسانی هیئت خادمان مهدی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر   صبح قزوین ، درباره اکران فیلم‌های جشنواره عمار از طریق این هیئت اظهار کرد: هرساله با شروع دهه فجر هیئت خادمان مهدی اقدام به اکران فیلم‌های برگزیده جشنواره عمار به مدت 2 شب در مسجد ولایت قزوین برای عموم مردم می‌کند.
وی اذعان کرد: به دلیل اینکه فیلم‌های جشنواره عمار قابلیت پخش در مسجد را دارند با اتمام جشنواره عمار و مشخص شدن برگزیده‌های این جشنواره، ما آثاری با موضوعات انقلابی را در مسجد اکران می‌کنیم.
عنایتی عنوان کرد: این اکران در روزهای شنبه و یکشنبه 17 و 18 بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد ولایت قزوین صورت می‌گیرد..
وی ابراز کرد: زمان پخش این آثار یک ساعت است و طی این مدت 4 اثر به صورت نمآهنگ، مستند و فیلم کوتاه و انیمیشن پخش می‌شود و این آثار برای نمایش از کلیه فیلم‌های ارسال شده به جشنواره عمار توسط اعضای هیئت برای نمایش انتخاب شده است.
مسئول اطلاع رسانی هیئت خادمان مهدی قزوین گفت: هدف ما حمایت از جشنواره مردمی عمار است تا زمینه برای معرفی آثار ارزشی هنرمندان انقلابی فراهم شود.
وی در پایان بیان کرد: اسامی فیلم‌های برگزیده برای پخش در مسجد ولایت عبارتند از، بازار محبت قسمت یک تا 5، تک فرزندی، عکس العمل، نامردی.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان