۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مرزها و همه مناطق ایران امروز از امنیت بالا و پایداری برخوردارند
کد خبر: ۱۳۶۳۸۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم تشییع شهدای مدافع حرم:

مرزها و همه مناطق ایران امروز از امنیت بالا و پایداری برخوردارند

سرلشکر جعفری گفت: مرزها و همه مناطق ایران از امنیت بالا و پایداری برخوردار بوده که مدیون شهیدان است.

مرزها و همه مناطق ایران امروز از امنیت بالا و پایداری برخوردارند
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم تشییع پیکر شهیدمحسن قاجاریان فرمانده تیپ 121 امام رضا(ع) و همرزمانش که در سوریه به شهادت رسیدند، ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت مدافعان حرم، اظهار داشت: ماجرای شهادت، شهید و داوطلب بودن برای تقدیم جان در راه اسلام و انقلاب ماجرایی طولانی است که از ابتدای انقلاب شاهد آن بوده‌ایم.

وی ادامه داد: نکته مهم این است که در هر مقطع از انقلاب شهیدان ما با آمادگی جانفشانی در راه اسلام خون تازه‌ای در رگ مقاومت اسلامی دمیدند و با درکی عمیق و بصیرتی مثال‌زدنی این انقلاب را پیش بردند و باعث پیشرفت اهداف انقلاب شدند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس برای دفاع از حریم مقدس جمهوری اسلامی ایران و نظام اسلامی و بیرون رفتن متجاوزان اقداماتی صورت گرفت، تصریح کرد: دفاع مقدس ابتدای حرکت بزرگ الهی بود و این حماسه بزرگ باعث استمرار حرکت مقاومت در منطقه و جهان شده است.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه در ناامنی‌های داخلی شهدای زیادی را تقدیم کرده‌ایم، خاطر نشان کرد: ثمره این جانفشانی‌ها امنیت بی‌نظیر کشور است. مرزها و همه مناطق ایران از امنیت بالا و پایداری برخوردار بوده که مدیون شهیدان است.

وی با ابراز اینکه تهدیدات زیادی را پشت سرگذاشته‌ایم، گفت: آمریکایی‌ها در دهه 80 در اطراف کشورمان پایگاه زدند و نوبت ایران بود تا به آن تجاوز کنند، اما چه چیزی باعث شد این تهدید به وقوع نپیوندد؟ همین آمادگی‌ها برای جانفشانی‌ و دفاع و آمادگی مردم بود که جلوی تهدیدات را گرفت.

انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان