۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دشمنان نظام به دنبال التقاطی کردن اهداف انقلاب هستند/ نماینده‌ای را به مجلس بفرستید که دنبال مطالبات رهبری باشد
کد خبر: ۱۳۶۲۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم تهران در مجلس:

دشمنان نظام به دنبال التقاطی کردن اهداف انقلاب هستند/ نماینده‌ای را به مجلس بفرستید که دنبال مطالبات رهبری باشد

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه نماینده‌ای را به مجلس بفرستید که دنبال مطالبات رهبری باشد، گفت: امروز فضای سایبری برای نابود کردن جوانان کشور فعال شده است زیرا دشمنان نظام به دنبال التقاطی کردن اهداف انقلاب هستند.

دشمنان نظام به دنبال التقاطی کردن اهداف انقلاب هستند/ نماینده‌ای را به مجلس بفرستید که دنبال مطالبات رهبری باشد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی، نماینده مردم تهران در مجلس در همایش "انقلاب اسلامی زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی" در مسجد امام حسن عسگری(ع) با بیان اینکه انقلاب ما انفجار نور بود، گفت: باید قدردان این انقلاب جهانی باشیم تا خداوند لطف و نعمتش را بیشتر کند با ناسپاسی همه دستاوردهای الهی را از دست خواهیم داد.
وی در ادامه افزود: در دوران رژیم ستم شاهی، ولایت فقیه و مرجعیت اهمیتی نداشت و علما و مراجع را تبعید می‌کردند و خفقان همه جا حاکم بود، امام خمینی(ره) با هدایت این نهضت بزرگ انقلاب اسلامی را به سرانجام رساند و کاری ماندگار در جهان کردند.
دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم ایران در دوران پیش از انقلاب و پس از آن امام راحل را دوست داشتند، ابراز کرد: امروز هم به لطف این شکرگزاری، رهبری چیزی از امام کم ندارد و جانشین برحق بنیانگذار جمهوری اسلامی است و اگر ملت قدر امام و رهبری را بداند امام زمان را هم درک خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه هر حاکمیتی غیر از امام عصر(عج) و نائبش طاغوت و اطاعتش کفر است، بیان کرد: امروز دوران حاکمیت فاشیست، لیبرالیست و کمونیست تمام شده و همه به تاریخ پیوسته اند، هم اکنون بیداری اسلامی با الگوگیری از انقلاب اسلامی فقط مخصوص کشورهای اسلامی نیست و پیام انقلاب به همه ملت‌های جهان صادر شده است.

بزودی عهدشکنی‌های آمریکا در موضوع برجام به همگان آشکار می‌شود

آقاتهرانی اذعان کرد: امروز فضای سایبری برای نابود کردن جوانان کشور فعال شده است و با غفلت ما جوانان به فحشا و فساد کشیده می‌شوند زیرا دشمنان نظام به دنبال التقاطی کردن اهداف انقلاب هستند.
وی با بیان اینکه با عملی شدن درخواست‌های رهبر معظم انقلاب شخصیت ایشان احیا می‌شود، تصریح کرد: در غیر این صورت مانند قرآنی است که بالای طاقچه گذاشته ایم و آن را نخوانده و عمل نمی‌کنیم؛ امروز دوران حاکمیت ولایت فقیه است لذا باید آبروی ولایت و نظام را آبروی خود بدانید و مراقب فتنه باشید و با امر به معروف و نهی از منکر دیگران را نیز آگاه کنید.
این نماینده مجلس با اشاره به انتخابات دهمین مجلس شورای اسلامی در 7 اسفندماه سال جاری گفت: کسی را به مجلس بفرستید که از دارایی، شرف و حیثیت مردم دفاع کند و پشتوانه محکم ولی‌فقیه باشد نه اینکه خودش دردسر درست کند اگر بصیرت نداشته باشیم از دشمن ضربه می‌خوریم.
وی اضافه کرد: حواستان خود را جمع کرده و به کسانی که به تقلب در انتخابات، وعده الکی دادن به مردم عادت کرده‌اند رای ندهید، به کسانی رأی دهید که از رهبری دفاع کرده و دنبال مطالبات رهبری بوده و انقلاب برایش مهم باشند و در عمل رهبری را قبول داشته و به گفته‌هایش عمل کنند.
این کارشناس سیاسی ابراز کرد: باید قدر فرصت‌های ایجاد شده برای خدمت به مردم را دانسته و برای خدا کارکنیم و بیش از حقوقی که برای ما تعیین شده با دلسوزی برای خدمت به مردم گام برداریم.
وی با اشاره به عهدشکنی‌های غربی‌ها در مقابل ایران تصریح کرد: با کمی صبر متوجه خواهیم شد پس از برجام چه مشکلاتی غربی‌ها برای ما ایجاد می‌کنند، آمریکا هیچگاه راست نگفته و امروز آنها از اسلام اصیل و برآمده از متن بیانات رهبری می‌ترسند نه از اسلامی داعشی که متعلق به خودشان است.
دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پایان گفت: برخی فکر کردند با تحریم، مردم عقب نشینی می‌کنند اما ملت را نشناخته اند که بفهمند اینها دنبال دکان داری نبودند، البته امروز نق زدنها مخصوص کسانی است که دنبال دکان بوده‌اند.
انتهای پیام/2002
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان