۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین رهبری در همه فتنه ها مورد هجوم قرار گرفته است/ دفن عربستان در گور کنده شده خود در یمن حتمی است
کد خبر: ۱۳۶۲۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین:

رهبری در همه فتنه ها مورد هجوم قرار گرفته است/ دفن عربستان در گور کنده شده خود در یمن حتمی است

امام جمعه قزوین با بیان اینکه دفن عربستان در گور کنده شده خود در یمن حتمی است، گفت: انقلاب ما با فتنه های متعددی دست و پنچه نرم کرده و درهمه آنها سربلند بیرون آمده است و در همه این فتنه ها رهبری مورد هجوم و حمله قرار گرفته است.

رهبری در همه فتنه ها مورد هجوم قرار گرفته است/ دفن عربستان در گور کنده شده خود در یمن حتمی است

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر قزوین ضمن دعوت مردم به تقوای الهی اظهار کرد: در قرآن کریم بعضی افراد ذوالوجهین هستند یعنی دو رو و دوزبان دارند با یک زبان برادری، محبت و دلسوزی دارند و همین که از شما فاصله بگیرند، زبان دوم آنها زبان دشمنی و درویی و نقاق می شود و این شیوه و سیره منافقان است.

وی در ادامه با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: خدا را سپاسگزاریم که انقلاب اسلامی ایران 38ساله شد، انقلاب اسلامی ما شجره طیبه است و میوه های این شجره طیبه و خوب وخوشبو، مقاومت حزب الله در لبنان، سوریه، یمن و غزه و فلسطین است؛ اما در مقابل این شجره طیبه، شجره خبیثه هم وجود دارد که میوه های آن بد بوومتعفن و میوه ای آمریکایی و اسراییلی دارد که از دل های مریض بیرون می آید، در این ایام خدای متعال به ما و مقاومت اسلامی هدیه ای چون آزادسازی دو شهر مهم سوریه را که جزء وعده های الهی بود را عنایت کرد.

عابدینی با اشاره به وقوع فتنه در دوره های مختلف انقلاب اسلامی ابراز کرد: انقلاب ما با فتنه های متعددی دست و پنچه نرم کرده و درهمه آنها سربلند بیرون آمده است و در همه این فتنه ها رهبری مورد هجوم و حمله قرار گرفته است.

وی با اشاره به فتنه خلق مسلمان در اوایل انقلاب ادامه داد: برخی به یاد دارند که عده ای فتنه به راه انداختند تا دوگانگی در رهبری ایجاد کنند واین افراد با چماق به مردم حمله ور شده و شیشه ها را شکستند، اما طولی نکشید مردم به آنها تودهنی محکمی زدند و همان شخصی را که می خواستند در مقابل امام قرار بدهند، در تلویزیون با سرافکندگی از مردم عذر خواهی کرد.

این خطیب نمازجمعه بیان کرد: در فتنه بنی صدر، وی با تعیین 250 شرط برای رهبری جامعه که خود را داری همه آن شرایط می دانست، می گفت، لباس روحانیت شرط نیست ومردم عادی هم می توانند رهبر باشند، اما مردم با هوشیاری در مقابل این فتنه حاضر شدند و بی نصدر خائن مجبور به فرار از کشور شد.

وی با اشاره به فتنه منافقین ادامه داد: منافقان رسوا ترین افرادی هستند که شرف و حیثیت ندارند و مردم با شناخت این جماعت بساطشان را برچیدند، آنها دستوراتشان را از آمریکا می گرفتند و مهربان ترین، عالم ترین و دانشمندترین، صالحترین افراد مانند شهیدآیت اله بهشتی، آیت اله صدوقی، آیت اله قاضی طباطبا یی، آیت اله دستغیب و شهید رجایی را به شهادت رساندند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: فتنه سبز سال 88 جزء فتنه هایی بود که قصد استحاله انقلاب را داشت، در این فتنه مسجد را به آتش کشیده وعکس امام را پاره کرده و به ولایت فقیه توهین کردند و در این فتنه هم حضور مردم باعث شد که اهداف آمریکایی و اسرائیلی آنها خنثی شود.

وی با بیان اینکه عده ای برای نتخابات پیش رو فتنه اکبر را درنظر دارند، تصریح کرد: فتنه اکبرعلائم و شاخص هایی  دارد و در این فتنه قصدشان نابودی ریشه فکر ملت ایران است، یعنی با دروغ و تهمت دوستی دوستان خدا را دشمنی ودشمنی دشمنان خدا را دوستی تلقی می کنند ودر فرودگاه به شورای نگهبان که ستون فقرات نطام است، حمله کرده وخود را دوست امام می دانند؛ اما امام فرمودند:" هر کس به شورای محترم نگهبان حمله کند مفسد است."

این خطیب نمازجمعه قزوین اذعان کرد: شیوه دیگر فتنه اکبر، اسلام سعودی است که یک عده با زیادی پول و امکانات هر کاری خواستند بکنند حتی چپاول و جاسوسی و کسی حق ندارد به آنها اعتراض کند و برخی برای اجاره خانه و ازدواج بچه هایش و یا خرج و خوراک خود پول نداشته باشد، قانون باید برای فقرا و مردم ضعیف اجراشود، این ها مروج نظرات دوستان آمریکایی و اسراییلی خود هستند اما مردم انقلابی ما شاخ فتنه اکبرراهم خواهند شکست.

وی در ادامه با اشره به راهپیمایی 22 بهمن ماه اظهار کرد: باید همه مردم برای برگزاری یک راهپیمایی باشکوه ودشمن شکن بسیج شوند و دشمنان خود را در جهان مایوس کنیم.

امام جمعه قزوین  در ادامه گفت: برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری باید رفاقت ها و دوستی ها خدایی باشد و انتخاب افراد با دقت و بدون رو در بایستی و رفیق بازی با معیارهای دینی و قرآنی انجام شود و برای داشتن یک مجلس خوب افراد صالح را انتخاب کنیم.

عابدینی در پایان با اشاره به تهدیدعربستان وهم پیمانانش در حمله زمینی به سوریه، خطاب به سران سعودی ابراز کرد: شما که چند سال با همه نیرو در جنگ با سوریه وعراق حاضربودید چه غلطی کرده اید؟ شما از گوری که در یمن وعربستان کنده اید نجات نخواهید یافت و خون شیخ نمر ومقاومت یمن شما را درون همان گور دفن خواهد کرد.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان