۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین جنگ امروز در میدان‌های فرهنگی و اجتماعی است/ لزوم تقویت انسجام اردوهای جهادی
کد خبر: ۱۳۶۱۳۲ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

جنگ امروز در میدان‌های فرهنگی و اجتماعی است/ لزوم تقویت انسجام اردوهای جهادی

فرمانده سابق قرارگاه خاتم‌الاوصیا با بیان اینکه باید انسجام اردوهای جهادی بیشتر شود، گفت: زمانی جبهه جنگ و نبرد در شلمچه، طلائیه و فکه بود ولی امروز، جنگ اجتماعی شده است به همین دلیل باید انسجام بین اردوهای جهادی بیشتر شود.

جنگ امروز در میدان‌های فرهنگی و اجتماعی است/ لزوم تقویت انسجام اردوهای جهادی

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری صبح قزوین ، حسین یکتا فرمانده سابق قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا در نخستین یادواره پاسداشت ایثارگران حرکت‌های جهادی انقلاب اسلامی با عنوان جهادگران آسمانی که در مجمع دانشجویی 13 آبان برگزار شد، گفت: برای ما اهل جبهه که در جبهه و جنگ بودیم و داغ رفقا، همرزمان و لحظات شهادت بچه‌ها را دیده‌ایم خیلی سخت می‌گذرد که در این عرصه و جنگ نرمی که شروع شده هم دوباره باشیم و داغ بچه‌ها را ببینیم در حای که این داغ هیچ زمان به جگر سوخته والدین و خانواده آنها نمی‌رسد. 

وی با تاکید بر اینکه مزد جهاد، شهادت است، اظهار داشت: مزد رفاقت با امام حسین(ع) خونی رفتن است. در دیداری که چند روز پیش با حضرت آقا داشتیم ایشان فرمودند که به بچه‌ها بگویید عده‌ای آمده‌اند که اسلام و انقلاب را می‌خواهند با هم از ما بگیرند، هر کسی هر کاری که می‌تواند انجام دهد. اردوهای جهادی، جهادگری، روستاها و هجرت و بچه‌ها را می‌سازد. وقتی فرزند شماه در این راه می‌رود و کشته می‌شود در واقع در راه اسلام  به امر ولی امام زمان به این راه رفته است.  

یکتا افزود: در اردوهای راهیان نور که فضا رقیق شده است برخی جوان‌ها بعد از بازگشت می‌گویند این سفر بوده که باعث شده با خدا رفیق و عوض شوند. فرزندان برخی‌ها با برکت می‌شوند و برگزاری این جلسه یعنی اینکه ما دور بچه‌های شما می‌گردیم چرا که برای انقلاب و پای انقلاب ایستاده‌اند. 

فرمانده سابق قرارگاه خاتم‌الاوصیا خاطرنشان کرد: بنده افراد زیادی را در این کشور دیده‌ام و خیلی فضاها را رفته‌ام، ولی یک زمان کاملا کم آوردم و آن، وقتی بود که عبدالله والی را در بشاگرد دیدم که بچه‌های جهادی را آنجا برده بود. خداوند بعد از شهدا، اینها را به ما داد عبدالله بدون هیچ امکاناتی آنجا رفته بود. که حتی برخوردهای بدی هم با او شد.

یکتا با تاکید بر اینکه خون شهدا اثر می‌کند، اظهار داشت: یک قطره از خون شهدا هدر نرفته است که خون بچه‌های جهادی به هدر برود برگی بدون اجازه خداوند در عالم خلقت به زمین نمی‌افتد و خون این بچه‌ها اثر خواهد کرد. اثر این خون‌ها را در سراسر عالم می‌بینیم همچنین یک قطره از خون شهدای غواص به هدر رفتند و امروز می‌بینیم که زائران امام حسین خیلی راحت در ایام اربعین از نجف تا کربلا پیاده می‌روند واثری از صدام باقی نمانده است. 

وی گفت: عاشق امام حسین با سر سالم به آن دنیا نمی‌رود، به همین خاطر کسانی که در کارهای جهادی شرکت می‌کنند، جلا پیدا کرده، بعد از آن صفا و سپس بهاء پیدا می‌کنند که مزد آن نیز شهادت می‌شود. امروز(پنج‌شنبه) مصادف با اربعین شهید مدافع حرم اسداللهی است که او از بچه‌های جهادگر بود و در اردوهای جهادی صفا و بها پیدا کرد و در آخر هم شهید شد. 

فرمانده سابق قرارگاه خاتم‌الاوصیا گفت: باید انسجام اردوهای جهادی بیشتر شود تا خون بچه‌ها موثرتر شود یک زمانی جبهه جنگ و نبرد در شلمچه، طلائیه و فکه بود در حالی که امروز، جنگ اجتماعی شده است به همین دلیل باید انسجام بین اردوهای جهادی بیشتر شود. این خون‌های ریخته شده، فرش قرمزی است که ارباب و امام زمانمان بیاید.

انتهای پیام/

http://fna.ir/5F48DS

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان