۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین کشف استعدادهای دانش‌آموزان یکی از اهداف تربیتی در مدرسه است
کد خبر: ۱۳۶۰۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین:

کشف استعدادهای دانش‌آموزان یکی از اهداف تربیتی در مدرسه است

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: کشف استعدادهای دانش‌آموزان یکی از اهداف تربیتی در مدرسه است.

کشف استعدادهای دانش‌آموزان یکی از اهداف تربیتی در مدرسه است
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، سومین جلسه طرح توانمند سازي معاونان و مربيان پرورشي مدارس استان قزوين با عنوان حيات طيبه برگزار شد.
حجت الاسلام علی انصاری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در این جلسه ضمن تبریک سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و فرجام شیرین برجام، گفت: جلسات حیات طیبه به منظور تبادل نظر درباره راهکارهای ارتباط مؤثر با دانش‌آموزان برگزار می‌شود.
وی افزود: معاون و مربی پرورشی در مدارس باید به علم روز مجهز باشند و فعالیت آنها علمی و جذاب باشد.
معاون پرورشی و فرهنگی استان با اشاره به ایام دهه مبارک فجر انقلاب، بر ضرورت بازگویی دستاوردهای انقلاب اسلامی برای دانش‌آموزان تأکید کرد.
وی خاطرنشان کرد: هدف دشمن غیر کارآمد جلوه دادن حاکمیت دینی است و معاون و مربی پرورشی مدارس باید با تقویت مبانی نظری خود نسبت به ولایت، به مقابله با دشمن برخیزند.
انصاری با اشاره به اجرایی شدن برجام هسته‌ای، کشف استعدادهای دانش‌آموزان را یکی از اهداف تربیتی در مدرسه برشمرد و خواستار تحلیل دستاوردهای هسته‌ای کشورمان برای دانش‌آموزان شد.
كياني رييس اداره امور تربيتي استان نیز طی سخنانی با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله امنیت موجود در جامعه مطالبی را بیان کرد.
دراین جلسه درباره اهمیت و راه‌های ارتقای سلامت روانی دانش‌آموزان و همچنین درباره راهکارهای ارتباط مؤثر با دانش‌آموزان در مدرسه تبادل نظر شد.
همچنین رییس و کارشناسان اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی ضمن ارائه توضیحات لازم به سوالات مطرح شده در جلسه پاسخ دادند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان