۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مسابقات بزرگ قرآنی در استان قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۱۳۵۹۹۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین:

مسابقات بزرگ قرآنی در استان قزوین برگزار می‌شود

مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان از برگزاری مسابقات بزرگ قرآنی ویژه برادران به مناسبت دهه مبارک فجر در قزوین خبر داد.

مسابقات بزرگ قرآنی در استان قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، جشنواره قرآنی فجر به منظور تجلیل از حافظان قرآن کریم ظهر امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

جواد قلی پور، مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برنامه‌های متعددی را به منظور پاسداشت این ایام برگزار می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری بیش از ۷۲ برنامه قرآنی در استان افزود: مسابقات بزرگ قرآنی ویژه برادران و در رشته‌های قرائت تحقیق و حفظ جزءهای ۳۰، ۲۰، ۱۰ و ۵ یکی از برنامه‌هایی است که برای این ایام پیش‌بینی شده است.

قلی‌پور خاطرنشان کرد: این مسابقات بدون محدودیت سنی است و علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه می‌توانند ثبت نام کنند ضمن اینکه تاریخ برگزاری مسابقه روز 20 بهمن ماه در قزوین می‌باشد.

مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: به شرکت کنندگانی که امتیاز بالای ۷۰ در بخش قرائت تحقیق و امتیاز بالای ۱۴۰ را در رشته حفظ کسب کنند جوایز ارزنده ای اهدا می‌شود.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از حافظان کل، مربیان و خیرین این عرصه تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان