۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین رفاه طلبی، تجمل گرایی و بی تفاوتی نسبت به مستضعفان از آفت‌های تهدیدکننده انقلاب است
کد خبر: ۱۳۵۹۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تبیلغات اسلامی استان قزوین:

رفاه طلبی، تجمل گرایی و بی تفاوتی نسبت به مستضعفان از آفت‌های تهدیدکننده انقلاب است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: رجعت به فرهنگ‌هایی همچون رفاه طلبی و تجمل گرایی و بی تفاوتی نسبت به مستضعفان که انقلاب با آمدن خود همه آنها را از بین برد، یکی از آفت‌های تهدیدکننده انقلاب و نظام است.

رفاه طلبی، تجمل گرایی و بی تفاوتی نسبت به مستضعفان از آفت‌های تهدیدکننده انقلاب است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، حجت الاسلام علی نعمت الهی ظهر امروز در «جشنواره قرآنی فجر» که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد با اشاره به آیات 5 تا 7 سوره ابراهیم اظهار کرد: این آیات بسیار زیبا که دارای تبشیر و تبذیر است با حال و هوای دهه فجر، انقلاب و نهضت ما تناسب بسیاری دارد.

وی افزود: در این آیات انسان‌ها به دو صفت مهم صابر و شاکر بودن توصیه شدند تا در دوران سختی صبر پیشه کرده و در زمان وفور نعمت با دوری از غفلت و غرور، شکر نعمات الهی را به جا آورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی همه انبیاء الهی هدایت انسان‌ها از تاریکی و ظلمت به سوی نور و روشنایی بود و انقلاب اسلامی ایران نیز در واقع خروج از ظلمت به سوی نور با رهبری پیامبرگونه امام راحل است.

وی در ادامه تصریح کرد: حریت و آزادی نسبت به سایر نعمت‌های الهی برتری دارند که باید قدردان آن باشیم و لحظه‌ای غفلت نکنیم.

نعمت الهی با بیان اینکه سنت‌های الهی جاری و ساری بوده و قابل تبدیل و تغییر نیستند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران نعمت بزرگی است که خداوند به صورت امانت به ما سپرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد: انقلاب ایران با هویت و هدف دینی و با رهبری معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) به پیروزی رسید و امام راحل که اعجوبه عصر خود بود همه معادلات سیاسی دنیا را برهم زد.

وی در ادامه بیان کرد: هر انقلاب و هر نهضتی را آفت‌هایی تهدید می‌کند که باید مراقب آن بود همچون نفوذ فرصت طلبانی که به اشکال مختلف ممکن است در بدنه نظام نفوذ کرده و در آن انحراف ایجاد ‌کنند.

نعمت الهی عنوان کرد: برخی دیگر نیز ایده‌ای ندارند و فقط در فکر استفاده از مزایا و فرصت‌های مطلوب هستند اما عده‌ای دیگر مخالف سیستم هستند که نه با فرد بلکه با اساس نظام مشکل دارند.

وی رجعت به فرهنگ‌هایی همچون رفاه طلبی و تجمل گرایی و بی تفاوتی نسبت به مستضعفان را که انقلاب با آمدن خود همه آنها را از بین برد را یکی دیگر از آفت‌های تهدیدکننده انقلاب برشمرد و گفت: عدم انتقال مفاهیم و ارزش‌های بلند انقلاب به نسل جوان یکی دیگر از آفت‌های انقلاب و این نهضت است که ممکن است موجب ایجاد آسیب جدی شوند بنابراین باید مراقب بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین در پایان تاکید کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی به برکت قرآن و اهل بیت(ع) به دست ما رسیده و باید قدردان آن باشیم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان