۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین امام فرمود، کسی که با شورای نگهبان در می‌افتد مفسد است/ کجا امام فرمود بعد از من، فرزندان و نوه‌های من به قدرت برسند/ عده‌ای می‌خواهند خاندان امام را منحرف کنند/اگر هنر دارید رهبر خانواده خود باشید
کد خبر: ۱۳۵۹۳۴ نویسنده: امیری تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در قزوین:

امام فرمود، کسی که با شورای نگهبان در می‌افتد مفسد است/ کجا امام فرمود بعد از من، فرزندان و نوه‌های من به قدرت برسند/ عده‌ای می‌خواهند خاندان امام را منحرف کنند/اگر هنر دارید رهبر خانواده خود باشید

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: کجا امام فرمود بعد از من، فرزندان و نوه‌های من به قدرت برسند؟ امام انقلاب کرد تا سیستم موروثی بودن حکومت را از میان ببرد.

امام فرمود، کسی که با شورای نگهبان در می‌افتد مفسد است/ کجا امام فرمود بعد از من، فرزندان و نوه‌های من به قدرت برسند/ عده‌ای می‌خواهند خاندان امام را منحرف کنند/اگر هنر دارید رهبر خانواده خود باشید
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مراسم گرامیداشت دهه فجر که در مسجد جامع شال برگزار شد، اظهار کرد: قبل از انقلاب در شرایطی بودیم که اجانب بر کشور مسلط بودند و کشور را ملک طلق و مردم را هم عمله خود می‌دانستند و هر روز مسئله‌ای از اسلام زیر پا گذاشته می‌شد.
وی با بیان این‌که پیش از پیروزی انقلاب فروش مشروبات الکلی در کشور رواج داشت و حجاب را از میان برداشته بودند، تصریح کرد: زمانه‌ای را گذراندیم که بهترین و مؤمن‌ترین شخصیت‌های مملکت در زندان و زیر شکنجه بودند و در نهایت به شهادت رسیدند و در عوض دزدترین و وحشی‌ترین افراد بر مردم حکومت می‌کردند.
امام‌جمعه قزوین ادامه داد: سیاست‌های رژیم شاه به گونه‌ای بود که قرار نبود نامی از قرآن و اهل‌بیت (ع) در این کشور به میان بیاید؛ تا این‌که مردی بزرگ و صالح علیه این سیاست قیام کرد و امام موسی کاظم (ع) در وصف جریان انقلابی ایشان فرموده‌اند: افرادی مانند براده آهن در اطراف او جمع می‌شوند.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین به بیان ادامه حدیث امام موسی کاظم (ع) در خصوص انقلاب پرداخت و خاطرنشان کرد: این افراد از جنگ خسته نمی‌شوند و هرگز نمی‌ترسند و با توکل به خدا آینده این نهضت را به گونه‌ای رقم زدند که پیروزی با متقین باشد.
وی یادآور شد: انسان‌های منافق و دورو چیزی جز ننگ نمی‌یابند و خدا خواسته است که اهل تقوا و کسانی که تمام شئونات دین برایشان مهم است، پیروز شوند و روایت امام صادق (ع) در تاریخ قم مصداق دیگری جز امام خمینی (ره) نیافته است.
آیت‌الله عابدینی افزود: ما در زمانه‌ای قرار گرفته‌ایم که امام باقر (ع) می‌فرماید: مردمانی از مشرق زمین قیام و حق را طلب می‌کنند و حق به آن‌ها داده نمی‌شود؛ آن‌ها بر قیام خود پافشاری می‌کنند تا این‌که دست به اسلحه می‌برند و هر چند نباید برای ظهور وقت تعیین کرد اما این روایات برای مؤمنین امیدبخش است.
امام‌جمعه قزوین اظهار کرد: به برکت امام، خون شهدا، انقلاب اسلامی، مقاومت و ایثار مردم، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا در شرایطی قرار داریم که انقلاب پیروز شده، به مرز پختگی و چهل سالگی رسیده و در چهل سالگی ثمرات این درخت تناور را شاهد خواهیم بود.
وی تصریح کرد: پیروزی‌های سوریه، عراق و عزت فلسطین از ثمرات این انقلاب است و در حالی که سوریه به مرز سقوط رسیده بود و عراق به شدت گرفتار داعش بود، به واسطه حضور و رشادت‌های سردارانی چون قاسم سلیمانی از آن وضعیت نجات پیدا کردند.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین به توان موشکی جمهوری اسلامی ایران اشاره و یادآور شد: امروز به برکت انقلاب اسلامی توان موشکی کشور در بالاترین سطح قرار گرفته و برد موشک‌های نقطه زن ما تمام منطقه را تحت پوشش قرار می‌دهد.
آیت‌الله عابدینی اضافه کرد: موشک‌های ما به خوبی می‌توانند ناوهای هواپیمابر امریکایی را به نابودی بکشانند و آن‌ها به خوبی از توان نظامی جمهوری اسلامی ایران آگاهند و از این قدرت نظامی هراس دارند و این پیشرفت‌ها را مرهون تلاش‌های امامی هستیم که پیش از انقلاب، در خودش انقلاب ایجاد کرد.
وی اظهار کرد: امام با مناجات‌های شبانه و اعتقاد قلبی و راسخ به خداوند متعال، به گونه‌ای که حتی در هواپیما هم نماز شب را ترک نکرد توانست انقلاب ایران را هدایت و راهبری کند و امروز هم انقلاب به‌دست انسانی بزرگ قرار دارد که مستضعفان عالم او را رهبر خود می‌دانند.
امام‌جمعه قزوین با بیان این‌که در نگاه دین همه باید تلاش کنیم تا حزب دین پیروز شود، تصریح کرد: پیروزی احزاب به هر طریق و بدون نگاه دینی اشتباه است و باید ایمانی زندگی کنیم و اسباب‌بازی دیگران قرار نگیریم و بر اساس عقل و منطق عمل نماییم.

کسی که با شورای نگهبان در می‌افتد مفسد است


نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: بنی‌صدر با سپاه، شورای نگهبان و امام در افتاد و این نوع نگرش و عملکرد جز این‌که کشور را به دامان انگلیس و امریکا می‌برد چه هدفی می‌توانست داشته باشد؟
وی با بیان این‌که عده‌ای با طرح برخی از موضوعات می‌خواهند خاندان امام را منحرف کنند، بیان کرد: امام خمینی (ره) فرموده کسی که با شورای نگهبان در می‌افتد مفسد است؛ کجا امام فرمود بعد از من، فرزندان و نوه‌های من به قدرت برسند؟ امام انقلاب کرد تا سیستم موروثی بودن حکومت را از میان ببرد.
آیت‌الله عابدینی تأکید کرد: امام با قلدری و چپاول گری مخالف بود و بساط آن را جمع کرد و دوباره نمی‌گذاریم عده‌ای بساط شاهنشاهی به پا کنند. همانگونه که امریکا، انگلیس و وهابیت هم قول شده‌اند تا به شورای نگهبان که قلب تپنده نظام و سیانت از قانون و رهبری است بتازند، عده‌ای هم در داخل همین هدف را دنبال می‌کنند.
امام‌جمعه قزوین با تأکید بر این‌که برخی‌ها تلاش می‌کنند خود را به‌عنوان رهبر جامعه جا بزنند، خاطرنشان کرد: این کشور و انقلاب اسلامی صاحب رهبری است که با قدرت انقلاب را پیش می‌برد و نیازی به رهبری عده‌ای ندارد و شما اگر هنر دارید رهبر خانواده خود باشید که از فتنه‌گری های آن‌ها جلوگیری کنید.
وی بیان کرد: این ملت هیچگاه خون شهدا را زیرپا نمی‌گذارند و رهبرشان را رها نمی‌کند و در مقابل فتنه‌ها و فتنه گران و کسانی که اراده کرده‌اند نور خدا را خاموش کنند با قدرت خواهند ایستاد و خداوند وعده داد اداره جهان به‌دست بندگان شایسته خواهد افتاد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان