۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین افتتاح سه طرح عمرانی در بخش رودبار الموت غربی
کد خبر: ۱۳۵۹۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

به مناسبت دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

افتتاح سه طرح عمرانی در بخش رودبار الموت غربی

در مراسمی به مناسبت دهه مبارک فجر سه طرح عمرانی در بخش رودبار الموت غربی به بهره برداری رسید.

افتتاح سه طرح عمرانی در بخش رودبار الموت غربی
به گزارش خبرنگار اجتماعی   صبح قزوین ، بخشداری رودبار الموت غربی، برای اجرای این طرح‌ها در روستای جوینک در مجموع اعتباری افزون بر 9 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.
در این مراسم که در روستای جوینک از توابع بخش رودبارالموت غربی برگزار شد، نخست بهره برداری از خط لوله انتقال آب مزارع و باغات کشاورزی صورت گرفت.
برای راه اندازی این خط لوله به طول شش کیلو متر اعتباری افزون بر سه میلیارد ریال هزینه شده است.

با اجرای این طرح 300 هکتار از باغ های منطقه تحت پوشش قرار گرفت.
همچنین در این مراسم پروژه تعریض و آسفالت راه روستای جوینک به بهره برداری رسید.
برای بهره برداری از این طرح به طول سه کیلومتر و عرض پنج متر شش میلیارد ریال هزینه شده است.
پروژه سنگفرش و بهسازی معابر روستایی از دیگر طرح هایی بود که به مناسبت دهه فجر در روستای جوینک به بهره برداری رسید.
برای اجرای این طرح شامل سنگ فرش ، پله سنگی و اجرای دیوار ساحلی اعتباری افزون بر 450 میلیون ریال هزینه شده است.
اکبر رحمتی، سرپرست بخشداری رودبار الموت غربی در مراسم افتتاح این طرح‌ها که در مسجد روستای جوینک در سخنانی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در آبادانی مناطق کمتر توسعه یافته اظهار کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد رشد و شکوفایی تمامی روستاهای منطقه و برخورداری از راه ارتباطی مناسب، آب آشامیدنی سالم، برق و دیگر امکانات رفاهی هستیم.
سرپرست بخشداری رودبار الموت غربی در بخش دیگری از سخنانش تحقق عزت و اقتدار ملی، استقلال سیاسی و احیاء ارزش‌های دینی را از دیگر برکات انقلاب اسلامی دانست و افزود: اگر امروز تیم مذاکره کننده هسته‌ای با اقتدار در عرصه سیاست خارجی از حقوق حقه ملت ایران دفاع می‌کند این امر با حمایت‌های رهبر معظم انقلاب و اتکا به ارزش ها و ایثارگری های دوران دفاع مقدس میسر شده است.
رحمتی برگزاری انتخابات و تحقق مردمسالاری دینی را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی اعلام و خاطرنشان کرد: پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند ماه امسال برگزار می‌شود که حضور باشکوه و پرنشاط مردم در این عرصه سرنوشت ساز افزایش عزت و اقتدار ملی را در پی خواهد داشت.
حجت الاسلام رضایی، مدیر آموزش و پرورش بخش الموت غربی هم در این مراسم ضمن تبریک دهه فجر و فرا رسیدن بیست و دوم بهمن ماه به نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و اضافه کرد: امام خمینی مردم را ولی نعمت خود می‌دانستند و در جایی فرمودند:" من شما را می شناسم و شما مرا می‌شناسید، این رابطه بین امام و امت بود هر دو یار و یاور یکدیگر بودند و در حوادث انقلاب هر جا که ضرورت اقتضا می کرد مردم پشت سر امام بودند.
وی افزود: امام به مردم اعتماد داشت وحتی در دوران جنگ امام هیچ انتخاباتی را تعطیل نکرد بلکه همیشه به نظر مردم اهمیت می‌داد.
رضایی گفت: امروز باید قدردان ثمرات انقلاب امام باشیم و نگذاریم پیام معمار کبیر انقلاب اسلامی که خدمت به محرومان بود فراموش شود.
تجلیل از خانواده معظم شهدا و غبار روبی مزار شهدا از دیگر برنامه‌هایی بود که امروز به مناسبت ایام دهه مبارک فجر در روستای جوینک از توابع رودبار الموت غربی برگزار شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان