۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مهلت دوباره برای ثبت‌نام تاکسی‌های فرسوده/ ادامه فعالیت دفاتر پیشخوان دولت تا ساعت۱۷ امروز
کد خبر: ۱۳۵۹۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

سخنگوی طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی در شهرهای کشور خبر داد

مهلت دوباره برای ثبت‌نام تاکسی‌های فرسوده/ ادامه فعالیت دفاتر پیشخوان دولت تا ساعت۱۷ امروز

سخنگوی طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهرهای کشور گفت:‌ با هماهنگی انجام شده مالکان تاکسی های فرسوده ای که رقم آخرسمت راست پلاک آن‌ها اعداد ۲ ، ۳ و ۴ می‌باشد و در روزهای قبل به هر دلیلی نتوانستند ثبت‌نام کنند می‌توانند امروز به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.

 مهلت دوباره برای ثبت‌نام تاکسی‌های فرسوده/ ادامه فعالیت دفاتر پیشخوان دولت تا ساعت۱۷ امروز
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، مهران کفاش با اشاره به مهلت دوباره برای تاکسیرانانی که در روزهای گذشته نتوانستند در طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی کشور ثبت‌نام کنند گفت: این تاکسیران ها می‌توانند امروز پنجشنبه 15 بهمن ماه تا ساعت 17 به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند و در این طرح ثبت‌نام نمایند.

وی افزود: دفاتر پیشخوان دولت امروز تا ساعت 17 به منظور ثبت‌نام در طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی دائر خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز تاکسی‌هایی که رقم آخر پلاک آن‌ها عدد پنج می‌باشد نیز برای ثبت‌نام باید به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند و در ادامه این طرح در روز شنبه 17 بهمن ماه ثبت‌نام از تاکسی های فرسوده ای که رقم آخر پلاک آن‌ها عدد 6 است انجام خواهد شد.

کفاش در تشریح نحوه ثبت‌نام تاکسی های فرسوده تصریح کرد: در این طرح به خودروهایی تاکسی فرسوده گفته می‌شود که عمر آن ها بیش از ده سال باشد. وی گفت: مدارک لازم برای ثبت‌نام از این تاکسی ها شامل اصل سند خودرو (برگ سبز)، اصل کارت خودرو، اصل کارت ملی مالک خودرو، اصل پروانه بهره برداری و اصل پروانه فعالیت است.

وی تاکید کرد: چنانچه مدت اعتبار هر یک از موارد فوق به پایان رسیده باشد مراتب در مرحله تائید توسط سازمان های زیربط برای تمدید به اطلاع تاکسیران خواهد رسید.

کفاش افزود: خودروهای جایگزین شامل سمند EF7 و پژو GLX 405 مجهز به مخزن سی ان جی با امکان پیمایش حداقل 300 کیلومتر درهر بار سوخت‌گیری ، GPS برای اندازه گیری پیمایش تاکسی و تاکسیمتر برای اعلام کرایه جابجایی مسافران خواهد بود.

انتهای پیام/7008

منبع: ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان