۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین پیروزی عجیب کاتالان ها در جام حذفی؛ بارسلونا ۷ - والنسیا صفر
کد خبر: ۱۳۵۸۹۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه های اسپانیا

پیروزی عجیب کاتالان ها در جام حذفی؛ بارسلونا ۷ - والنسیا صفر

تیم فوتبال بارسلونا دیدار دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه های اسپانیا را با برتری عجیب هفت بر صفر مقابل والنسیا به اتمام رساند تا با خیالی آسوده به دیدار برگشت بیندیشد.

پیروزی عجیب کاتالان ها در جام حذفی؛ بارسلونا ۷ - والنسیا صفر
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، در نخستین دیدار از دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه های اسپانیا، تیم بارسلونا بامداد پنجشنبه در ورزشگاه نیوکمپ میزبان والنسیا بود و جشنواره گل راه انداخت و هفت بر صفر پیروز شد.
در دقیقه ششم، حرکت ترکیبی مثلث طلایی بارسلونا در خط حمله سبب شد تا لوییس سوارز صاحب موقعیت شده و با ضربه ای حساب شده گل نخست را برای میزبان به ارمغان بیاورد.
تنها پنج دقیقه پس از گل نخست، آلکس ویدال مدافع جناح راست بارسلونا با حرکت انفرادی خود وارد محوطه جریمه حریف شد و با پاس مناسب خود لوییس سوارز را به توپ رساند تا این مهاجم اروگوئه ای با ضربه ای مهار نشدنی، گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند.
در دقیقه 28، نوبت به لیونل مسی رسید که پاس ارزشمند نیمار را براحتی تبدیل به گل سوم کاتالان ها کند.
در دقیقه 45، لیونل مسی در آستانه گلزنی قرار داشت که ژردان مصطفی کاپیتان والنسیا او را با خطا متوقف کرد تا با کارت قرمز از زمین اخراج شود و داور به سود بارسلونا اعلام پنالتی کند که نیمار این ضربه پنالتی را از دست داد.
در دقیقه 58، لیونل مسی گل دوم خود و چهارم تیمش را به ثمر رساند.
ستاره آرژانتینی بارسلونا در دقیقه 71 هتریک خود را کامل کرد و سومین گلش را در این دیدار به ثمر رساند تا تیم تحت هدایت لوییس انریکه 5 بر صفر از حریف پیش باشد.
دقیقه 80 ، لوییس سوارز ارسال یوردی آلبا را با ضربه سر به گل ششم تیمش تبدیل کرد تا او نیز همچون لیونل مسی هتریک کرده باشد.
در دقیقه 88، پاس آردا توران به لوییس سوارز رسید که او از زاویه ای بسته، هفتمین گل کاتالان ها را به ثمر رساند تا نتیجه ای عجیب شکل بگیرد.
در نهایت این این دیدار با نتیجه هفت بر صفر به اتمام رسید تا والنسیا هیچ امیدی برای دیدار برگشت نداشته باشد.
در دیگر دیدار دو رفت مرحله نیمه نهایی، بامداد جمعه سویا میزبان سلتاویگو خواهد بود.

انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان