۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین سی و هفت عنوان برنامه فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی قزوین اجرا می‌شود
کد خبر: ۱۳۵۸۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین :

سی و هفت عنوان برنامه فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی قزوین اجرا می‌شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گفت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر، سی و هفت برنامه فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی قزوین اجرا می‌شود.

سی و هفت عنوان برنامه فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی قزوین اجرا می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، مهدی رمضانی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین اظهار کرد: تفاوت انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌ها در مسئله فرهنگ است زیرا انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است که این امر اهمیت ارتقای فرهنگی را هرچه بیشتر آشکار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی کتابخانه‌های قزوین در راستای بزرگداشت ایام دهه فجر و زنده نگه داشتن این دوران، برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلفی را اجرا می‌کنند که برگزاری نشست کتاب خوان با محوریت انقلاب اسلامی، برگزاری جشن انقلاب ویژه دانش‌آموزان مدارس و شب شعر انقلاب از جمله این برنامه‌ها هستند.

رمضانی ادامه داد: برگزاری مراسم 10 روز 10 قصه در کتابخانه‌های عمومی قزوین، رونمایی از کتاب‌های بریل در بخش نابینایان کتابخانه عمومی شهدا شهر قزوین و برگزاری جشن انقلاب ویژه اعضای نابینا و کم بینا از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل هستند.

این مسئول برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب، مسابقات کتابخوانی، مسابقات یک تصویر یک مسابقه، برگزاری کارگاه‌های قصه گویی و قصه خوانی با همکاری کانون‌های فرهنگی، راه‌اندازی گروه‌های مطالعاتی و کتابخوانی، دیدار با خانواده شهدای انقلاب، زیباسازی فضای کتابخانه، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب انقلاب و برگزاری مسابقات نقاشی را بخشی دیگر از برنامه‌های متنوع کتابخانه‌های استان به مناسبت دهه مبارک فجر عنوان کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در پایان یادآور شد: همچنین تا پایان دهه مبارک فجر عضویت در تمامی کتابخانه های عمومی به صورت نیم بهاء بوده و همچنین جرایم دیرکرد کتاب‌های به امانت گرفته شده مورد بخشودگی قرار می‌گیرد.

استان قزوین در حال حاضر دارای 33 کتابخانه عمومی نهادی و 27 کتابخانه عمومی مشارکتی است.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان