۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اولین دوره مسابقات رباتیک دانش آموزی و دانشجویی کشور در رشت ‌
کد خبر: ۱۳۵۶۱۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

اولین دوره مسابقات رباتیک دانش آموزی و دانشجویی کشور در رشت ‌

اولین دوره مسابقات رباتیک دانش آموزی و دانشجویی کشور به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در رشت برگزار می شود.

اولین دوره مسابقات رباتیک دانش آموزی و دانشجویی کشور در رشت ‌

اولین دوره مسابقات رباتیک دانش آموزی و دانشجویی کشور به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در رشت برگزار می شود.

رزوان، مسؤول برگزاری مسابقات رباتیک دانش آموزی و دانشجویی در گفت وگو با خبرنگار صبح قزوین ( صبح قزوین ) منطقه گیلان، با بیان اینکه اولین دوره مسابقات رباتیک دانش آمورزی و دانشجویی کشور در رشت برگزار می شود، اظهار کرد: ایجاد انگیزه در نوجوانان اولویت اصلی میزبانی این مسابقات است.

وی توسعه علوم رباتیک را در استان گیلان پرشتاب ارزیابی کرد و گفت: احتمالا در این دوره از مسابقات حدود 200 تیم دانش آموزی و دانشجویی از سراسر کشور حضور می یابند که این یک موقعیت برجسته برای ایجاد تحول در فرایند تولید و توسعه دانش رباتیک در گیلان خواهد بود.

رزوان با بیان اینکه میزبانی این دوره از مسابقات منفعت علمی بسیاری برای ما خواهد داشت، گیلان را نیز به جرگه برگزارکنندگان رقابت های رباتیک متصل خواهد کرد.

وی سطح آمادگی تیم های گیلانی را خوب توصیف کرد و گفت: مسابقات در سه سطح لیگ جنگجوی دانش آموزی، فوتبالیست دانش آموزی و تعقیب خط آزاد دانش آموزی و دانشجویی برگزار خواهد شد.

رزوان استفاده از ویدیوچک را نوآوری گیلان برای بهبود سطح مسابقات ذکر کرد و افزود: ضمن اینکه به نفرات برتر جوایز بسیار ارزنده ای خواهیم داد، ارائه گواهی شرکت و حمایت از نفرات برتر برای مسابقات بین المللی از اهداف آتی ما است.

مسؤول برگزاری مسابقات رباتیک دانش آموزی و دانشجویی ادامه داد: این رقابت ها سالی دوبار به صورت استانی و کشوری برگزار می شود که نفرات برتر بصورت رایگان به مسابقات دوره آتی اعزام می شوند.

وی با اعلام اینکه افتتاحیه این رقابت ها، پنجشنبه 15 بهمن ماه در مهمانسرای المپیک مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: این مسابقات با همکاری شرکت هوش برتر آریا، موسسه علمی سبزاندیشان و اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در تاریخ های 15 و 16 بهمن ماه سال جاری در سالن ورزشی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان