۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین قانون به کسی بدهکار نیست/ حرف‌های هاشمی رفسنجانی توهین به بیت امام و شورای نگهبان است
کد خبر: ۱۳۵۵۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

حداد عادل:

قانون به کسی بدهکار نیست/ حرف‌های هاشمی رفسنجانی توهین به بیت امام و شورای نگهبان است

غلامعلی حداد عادل در جمع نمازگزاران مسجد امام خمینی(ره) گفت: حرف‌های هاشمی رفسنجانی توهین به بیت امام و شورای نگهبان است.

قانون به کسی بدهکار نیست/ حرف‌های هاشمی رفسنجانی توهین به بیت امام و شورای نگهبان است
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، غلامعلی حداد عادل در مراسم فجر آفرینان که در مسجد امام خمینی(ره) برگزار شد، ابراز کرد: انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است که ما باید شکر آن را با سخن و عمل به جای آوریم.
وی افزود: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، مهم‌تریم نعمت‌های این انقلاب است که به عنوان شعار انقلاب نیز درآمده است.
این مسئول با اشاره به اینکه در زمان طاغوت، در خارج از ایران، برای کشور تصمیم گرفته می‌شد، اظهار کرد: امروز نعمت استقلال باعث شده که ما سربازان آمریکایی را طبق قوانین بین المللی در آب‌های کشور دستگیر کنیم در حالی که هیچ کشوری چنین جرئتی ندارد.
وی ادامه داد: آزادی به عنوان دیگر نعمت این انقلاب باعث شده که آزادی فردی و آزادی یک ملت در چهارچوب دینی اتفاق بیفتد و امروز ما شاهد هستیم که به مردم در عمل و گفتار خود کاملا آزاد هستند و مظهر اصلی آزادی، موضوع انتخابات در رده‌های مختلف کشور است.
حدادعادل بزرگ‌ترین نعمت انقلاب را حکومت اسلامی برشمرد و افزود: مردم در سال 57 به میدان آمدند تا احکام دینی در حکومت اجرا شود و جوانان مسلمان سایر کشورها نیز در حال الگوگیری از انقلاب اسلامی برای حاکم کردن فضای دینی در حکومت هستند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ولایت، مهم‌ترین جلوه سیاسی و اجتماعی یک حکومت اسلامی است که باید برای چنین نعمتی شکرگزار خداوند بود.
وی با اشاره به موضوع انتخابات در 7 اسفند ماه، عنوان کرد: مردم باید آگاه باشند تا افرادی که به نظام و حکومت اسلامی اعتقادی ندارند، به مجلس راه پیدا نکنند.
این مسئول در ادامه گفت: شورای نگهبان موظف است در چهارچوب قانون به بررسی صلاحیت کاندیداها بپردازد تا اشخاص مخالف و معاند نظام به انتخابات راه نیابند و تمام اعضای شورای نگهبان تابع محض قانون هستند.
حداد عادل یادآور شد: آمریکایی‌ها در این برهه حساس به بهانه شرایط پسابرجام، به دنبال حضور و شیطنت در انتخابات هستند اما مردم بصیر ایران این نقشه را نیز باطل می‌کنند.
وی با اشاره به سخنان هاشی رفسنجانی درباره رد صلاحیت سیدحسن خمینی، تصریح کرد: به صرف اینکه شخصی منتسب به امام خمینی(ره) باشد، نمی‌توان او را تایید صلاحیت کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: امام خمینی(ره) در زمان حیات خود نیز فرزند حاج مصطفی را به دلیل فعالیت‌های ضدنظام، خانه نشین و از کارهای سیاسی منع کرد و امام نیز در چهارچوب قانون با عزیزان خود برخورد می‌کرد.
حداد عادل تاکید کرد: سخنان هاشمی رفسنجانی هم بی‌حرمتی به بیت امام و هم بی حرمتی به شورای نگهبان است زیرا قانون به هیچ کس بدهکار نیست و در همه بخش‌ها باید قانون برای همه افراد یکسان اجرا شود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: مردم در 7 اسفند با همان بصیرتی که در 9 دی و در ایام فتنه داشت، حاض می‌شوند و افرادی را که به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی پایبند هستند، انتخاب می‌کنند.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان