۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین بدهکار واقعی به امام (ره) کسانی‌ هستند که در فتنه ۸۸ ظلم نابخشودنی به نظام و مردم روا داشتند
کد خبر: ۱۳۵۲۱۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

بدهکار واقعی به امام (ره) کسانی‌ هستند که در فتنه ۸۸ ظلم نابخشودنی به نظام و مردم روا داشتند

بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما در نامه‌ای خطاب به هاشمی رفسنجانی اعلام کرد: بدهکاری اصلی متعلق به شما و فرزندانتان است که با اردو کشی‌های خیابانی و فتنه انگیزی ظلم نابخشودنی به مردم و نظام روا داشته‌اید.

بدهکار واقعی به امام (ره) کسانی‌ هستند که در فتنه ۸۸ ظلم نابخشودنی به نظام و مردم روا داشتند

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری صبح قزوین ، بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما در نامه‌ای خطاب به آیت الله هاشمی رفسنجانی در واکنش به سخنان وی درباره شورای نگهبان اعلام کرد: این مردم و نظام نیستند که بدهکارند، بدهکاری اصلی متعلق به شما و فرزندانتان است که با اردو کشی های خیابانی و فتنه انگیزی ظلم نابخشودنی به مردم و نظام روا داشته‌اید.

در ابتدای این نامه آمده است: متاسفانه در سخنان اخیرتان دوباره به مانند انتخابات سال 88در کوس نامطمئن بودن انتخابات دمیدید و نظام را تهدید کردید که اگر شورای نگهبان آن طوری که شخص شما می‌خواهد عمل نکند یا رأی مردم و نتیجه انتخابات برخلاف میل شما باشد امنیت کشور را برهم خواهید ریخت و بی‌ثباتی و شرارت فتنه 88 در کشورمان تکرار می‌شود. موضوعی که در مصاحبه چندی قبل شما با روزنامه آرمان آن را به صورت تلویحی بیان کردید و به مانند نامه 19خرداد 88 حضرتعالی چراغ سبز و صدور فرمان آشوب جلوه می‌کرد.

این تشکل دانشجویی با بیان اینکه یک بار دیگر شاهد همان خط تهدید نظام برای تحمیل خواسته‌های نابحق از سوی شما و خانواده‌تان هستیم.، تصریح کرد: چنین اظهاراتی در منظومه ادبیات سیاسی به‌روشنی حاکی از تهدید ساختارهای رسمی و قانونی نظام تلقی می‌شود. آیا این اظهارات چراغ سبزی برای فتنه اکبر نیست؟

بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما با اشاره به تردید و ابهام‌افکنی رفسنجانی درباره صلاحیت اعضای شورای نگهبان، خطاب به وی اعلام کرد: صلاحیت شما را چه کسی تائید کرده است که به خود اجازه می‌دهید به نهادهای قانونی کشور اتهام وارد کنید؟ شما برای اثبات صلاحیت یکی از کاندیداهای عدم احراز صلاحیت شده مجلس خبرگان، به طایفه گرایی و فامیل بازی سیاسی استناد کرده‌اید حال اینکه بساط متعفن انتسابات موروثی بیش از 3 دهه است که برچیده شده است. سئوال این است که اگر فرد مورد نظر شما صلاحیت علمی ورود به چنین مجلسی را داشته چه نیازی به جنجال سازی سیاسی و استدلال های این چنینی دارد.

دانشجویان بسیجی دانشگاه صداوسیما با بیان اینکه بدهکاران سیاسی که خود در فتنه 88 بدهی زیادی به ملت و نظام و امام خمینی(ره) دارند حال در مقام طلبکار نشسته اند و ملت و نظام را به بدهکاری به بستگان نسبی امام متهم می کنند، خاطرنشان کردند: این مردم و نظام نیستند که بدهکارند، بدهکاری اصلی متعلق به شما و فرزندانتان است که با اردو کشی های خیابانی و فتنه انگیزی ظلم نابخشودنی به مردم و نظام روا داشته‌اید.

در ادامه این نامه آمده است: بدهکار اصلی آقازاده حضرتعالی ساکن در اوین است که با وجود جرائم متعدد علیه امنیت ملی و گلوگاه های اقتصادی همچنان حاضر به پس دادن بدهی های مالی هنگفت خود به مردم ایران نبوده و نیست. بدهکار اصلی فرزند دیگرتان است که با توهین و تهمت ساحت نورانی انقلاب را هتک حرمت می کند. آنچه مسلم است اینکه  بدهکاران واقعی نه نظام و ملت بلکه شما و فرزندانتان است که یکی در میان مستاجر اوین هستند. بی‌تردید فرزندان شما در متهم کردن و توهین کردن به نهادهای مردمی و قانونی اشبه به شما هستند.

این تشکل دانشجویی تأکید کرد: اشبه الناس به امام (ره) مردان و زنانی هستند که به جرم اعتقاداتشان در یمن، لبنان، سوریه، عربستان، پاکستان و آذربایجان مظلومانه به شهادت می‌رسند. اشبه الناس شیخ تقریبی مؤمن است که در نیجریه در راه آرمان‌های امام (ره) به خاک و خون کشیده شد نه کسانی که با عملکرد مسئولانه و قانونی یک نهاد انقلابی مقابله کرده و سعی در تحت فشار قرار دادن و ایجاد هیاهوی سیاسی برای اثبات صلاحیت خود دارند.

«اشبه الناس بسیجیان امام خامنه‌ای هستند که در سوریه و عراق روبروی تروریست های تکفیری ایستادگی می‌کنند نه کسانی که بسیجیان مخلص و بی‌ادعا را به اتهام تندروی و افراطی گری تکفیر می‌کنند».

بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما خطاب به هاشمی رفسنجانی با تأکید بر اینکه زوال آدمی از آن زمانی شروع می‌شود و شیطان برگردن آدمی افسار می‌اندازد که خود را آیینه تمام نمای حق بداند و همه را با منافع خود بسنجد، اعلام کرد: چون سخنانی که سال 79 در دیدار با یکی از تشکل‌ها با صراحت گفته بودید: «من یک فرق با رهبری دارم؛ من قائلم انتخابات محدود و کنترل‌ شده باشد و آدم‌ها را حساب شده از صندوق بیرون بیاوریم! اما رهبری قائلند که انتخابات با حضور گسترده مردم باشد و هرچه مردم می‌گویند، توجه شود».

در بخش دیگری از این نامه تصریح شده است: مردم بیدارند و دیگر گوششان از سخنان خواصی که چون هوای پاییزی تغییر می‌کنند پرشده است . مردم می‌دانند که فردی که ذره‌ای به جمهوریت و دموکراسی اعتقادی ندارد و زمانی برای مادام العمر شدن ریاستش تلاش می‌کرد امروز اگر از آزادی انتخابات و حق مردم دم می‌زند، چیزی جز نفع شخصی و رسیدن به آرزوهای محال نیست.

دانشجویان بسیجی دانشگاه صداوسیما در نامه خود خطاب به هاشمی رفسنجانی اعلام کردند: سیره عملی امام(ره) در برخورد قاطع با منسوبینش چراغ راه ما در مسائل جاری است. آنجا که پس از سخنرانی سید حسین خمینی به نفع بنی صدر امام قاطعانه دستور دستگیری و انتقال سید حسین خمینی به تهران را می‌دهد و توصیه می‌کند که اگر خطایی از او سر زد او را با تیر بزنند.

در ادامه این نامه با اشاره به برخورد قاطعانه امام(ره) با بستگان نسبی شان خطاب به هاشمی رفسنجانی آمده است: با دلی پرخون و قلبی شکسته چند کلامی برای شما نوشتیم هر چند که کلام قاصر از بیان ظلم‌ها و کنایه‌های شما و بستگان‌تان به نظام جمهوری اسلامی است. تاریخ اسلام پر است از خیانت بزرگانش به اسلام. دل امت حزب الله از رفتار و گفتار شما خون است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/A1N96O

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان