۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین آیا سید حسن خمینی ششمین مهره سوخته هاشمی می‌شود؟!
کد خبر: ۱۳۵۱۶۶ نویسنده: امیرعلی رضایی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

یادداشت روز؛

آیا سید حسن خمینی ششمین مهره سوخته هاشمی می‌شود؟!

آقای هاشمی در تمام مراحل حذف نیروهای انقلاب یک مدیریت در سایه داشته است و به اهداف مدنظر خود دست پیدا کرد، اما امروز مردم این شخصیت سیاسی را به خوبی شناخته‌اند و به طور یقین وی مهره هفتم این سیاست نامه خواهد بود.

آیا سید حسن خمینی ششمین مهره سوخته هاشمی می‌شود؟!
صبح قزوین ،----- امیرعلی رضایی؛
 بانگاهی گذرا به تاریخ انقلاب اسلامی بیانگر این مطلب است که اتفاقات سیاسی در ایران تابع نظر و اعمال مدیریت سیاست مدار کهنه کاری است که وی را  فردی برای تمام فصول می‌شناسند.!
هاشمی رفسنجانی از چهره‌های سیاسی کشورمان است که نقش اصلی و تاثیرگذار وی در رویدادهای ناگوار سیاسی و تاریخ ساز انقلاب بر کسی پوشیده نیست.
اگر  در دهه اول انقلاب شخص بنی صدر از حمایت شخص هاشمی و حامیان وی برخوردار نبود هرگز موفق به بهانه تراشی برای نخست وزیری شهید رجایی به کشورو نظام نمی‌شد.
 در دوره‌ای از تاریخ انقلاب ،اگر بهزاد نبوی و کشمیری از حمایت‌های آقای هاشمی برخوردار نمی‌شدند حادثه تلخ شهادت رئیس جمهور مکتبی ما، شهید رجایی و هیئت دولت و شهید آیت رقم نمی‌خورد.
در سال 76 اگر حمایت‌های پنهان و آشکار عطاءالله مهاجرانی رئیس دفتر هاشمی رفسنجانی و سخنرانی‌های انتخاباتی فائزه هاشمی در شیراز و همدان نبود مسیر انقلاب تغییر نمی‌کرد و جنگ با خدا و اسلام جزء سرفصل‌های کاری مدعیان اصلاح طلبی قرار نمی‌گرفت و اندیشه به موزه سپردن افکار امام راحل توسط خودفروختگان غربگرا چون اکبر گنجی تیتر صفحات اول رسانه‌های زنجیره‌ای اصلاح طلبان نمی‎شد.
اگر نامه بدون سلام آقای هاشمی به رهبر معظم انقلاب پیش از انتخابات 88را باروت فتنه آمریکایی- اسرائیلی ندانیم ،به طور یقین مهدی هاشمی، نورچشمی او عامل اصلی فتنه بود که اشبه الناس به خود هاشمی است و خسارات فراوانی به نظام و انقلاب تحمیل کرد.
پیاده شدن افرادی مانند بنی صدر خائن، مرجع ساده لوحی چون منتظری، کروبی، میرحسین موسوی و سید محمد خاتمی از قطار انقلاب ریزش‌هایی بود که انقلاب ما را از صافی عبور داد و در همه عرصه‌ها انقلاب را بیمه کرد.
همه این افراد دست بر شانه‌های توانمندآقای هاشمی گذاشتند و از پل‌های انقلاب پایین آمدند.
انقلاب اسلامی ایران هیچ زمانی وابسته به شخص خاصی نبوده است و امام راحل می‌فرمایند:" این انقلاب متعلق به کوخ نشینان است نه کاخ نشینان و من یک موی سر این کوخ نشینان را با دنیای کاخ نشینان عوض نمی‌کنم."
این منویات حضرت امام جزء مبانی اصلی انقلاب است .بنابراین مردم به هیچ شخصی بدهکار نیستند حتی به بیت امام راحل.
امام خمینی(ره) هرگز، همچون آقای هاشمی در انقلاب به دنبال داد و ستد نبوده و انقلاب را برای رضای الهی و در جهت وظیفه دینی خود که همان استمرار حرکت انبیاء و امامان است را دنبال کردند.
اگر دلیل رهبری حضرت امام را در این موضوع بدانیم که ایشان انقلاب کردند تا منافع دنیوی فرزندان و بیت خوداو فراهم شود جفای بزرگی به شخصیت امام راحل وارد کرده‌ایم. زیرا اگر اینگونه بود که انقلاب تامین کننده دنیایی خویشان وفرزندان امام باشد پس رضای خدا و اهداف متعالی دین در کجای انقلاب قرار می گرفت ،این همان خط تحریف امام راحل است که مقام معظم رهبری در خرداد 93 در مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی نسبت به آن هشدار دادند .  
روز دوازده بهمن94، آقای هاشمی در فرودگاه امام برای بار دیگر نقاب از چهره برداشت و در سخنانی تفرقه افکنانه گفت:" کسانی که روزی با یکدیگر همراه بودند دچار تفرقه شده‌اند، اگر به این مسئله توجه دقیق داشته باشیم دیگر نگران سرنوشت آینده نخواهیم بود و اگر تفرقه عمیق تر شود نباید منتظر تداوم انقلاب بود."
وی همچنین تصریج کرد:" در 12 سال اخیر ما دچار تفرقه شده‌ایم!"
این سخنان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام کنایه‌ای بود به عدم احراز صلاحیت حجت الاسلام سید حسن خمینی که از سوی شورای نگهبان صورت گرفت . می‌توان گفت دفاع امروز هاشمی از سید حسن خمینی در راستای حذف ششمین چهره سیاسی انقلاب ازمتن انقلاب است.
 علامه سازی سید حسن خمینی پیش از انتخابات، راه اندازی نهضت ثبت نام برای نمایندگی خبرگان رهبری، فتح باب گفتگو با سران فتنه در محافل خصوصی و... همه در راستای پیاده سازی سناریوی ایستادگی در برابر شورای نگهبان بودکه قبلا با نظرات هاشمی انجام گرفته است.
شناخت دقیق چهره واقعی و سیاستمدارانه  هاشمی در سال‌های 60 تا 76 به دلیل وجود فضای امنیتی ،برای مردم مشخص نبود. اما امروز ملت ایران به خوبی دریافته‌اند چه کسانی شعار امام خواهی سر می‌دهند و چه افرادی پیاده کننده آرمان‌های واقعی امام راحل هستند.
 آقای هاشمی همان امامی که شما خود را ادامه دهنده راه و منش ایشان می‌دانید،گفت:" هشدار می‌دهم که تضعیف و توهین به شورای نگهبان و فقهای آن امری خطرناک برای کشور و اسلام است." (صحیفه امام-جلد 17- صفحه 431)
 ویابنیانگذار انقلاب اسلامی در کلام دیگری ‌فرمودند:" هرکس که رأی شورای نگهبان را نپذیرد مفسد فی الارض است."
حال سوال ما از آقای هاشمی این است که آیا شما جمله ثبت شده‌ای از امام راحل در دست دارید که فرموده باشند اگر علامه سازان هاشمی احراز صلاحیت نشدند شورای نگهبان به وظیفه خود عمل نکرده است؟!
با توجه به سخنان هاشمی که اشاره به وجود اختلاف در 12 سال اخیرداشتند، باید از وی پرسید، به نظر شما در سال 82 چه اتفاقاتی رخ داد که شما با از دست دادن عنان خود از کف حتی حاضر شدید با حذف چهره‌های انقلابی، به سر منزل سید حسن خمینی و بیت امام برسید؟!
آقای هاشمی در تمام مراحل حذف نیروهای انقلاب ، یک مدیریت در سایه داشته است و به اهداف مدنظر خود تقریبا دست پیدا کرده و همه را در مقابل انقلاب قرار داده و خودش در پشت انها پنهان شده است ، اما امروز مردم این شخصیت سیاسی را به خوبی شناخته‌اند و به طور یقین وی مهره هفتم این سیاست نامه خواهد بود.
در پایان باید گفت حجت الاسلام سید حسن خمینی که از چهره‌های خوب بیت امام راحل است باید با هوشیاری و درایت به پیروی از پیر و مراد خود« حضرت امام حمینی» عمل کند.
انتهای پیام/ 2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان