۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین نمایش و مانور موتورسواران یگان‌های نظامی قزوین در اولین روز دهه فجر
کد خبر: ۱۳۵۱۱۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

صبح امروز برگزار شد

نمایش و مانور موتورسواران یگان‌های نظامی قزوین در اولین روز دهه فجر

برنامه‌های کمیته نیروهای مسلح بزرگداشت یوم‌الله دهه مبارک فجر با رژه موتورسواران یگان‌های نظامی و انتظامی به سمت گلزار شهدای شهر قزوین برگزار شد

 نمایش و مانور موتورسواران یگان‌های نظامی  قزوین در اولین روز دهه فجر
به گزارش صبح قزوین ؛ برنامه‌های بزرگداشت کمیته نیروی مسلح یوم‌الله دهه مبارک فجر از ساعات آغازین صبح امروز با رژه موتورسواران یگان‌های نظامی و انتظامی از مقابل درب تیپ 116 شهید صفوی قزوین به سمت گلزار شهدای شهر قزوین برگزار شد.
این مراسم باشکوه که همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود، یادآور ورود امام خمینی (ره) به میهن بوده و به صورت نمادین اجرا می‌شود؛ در این مراسم نیروهای مسلح استان قزوین با اجرای رژه نمادین به استقبال از امام خمینی (ره) به میعادگاه شهدای انقلاب اسلامی رفتند.

یگان‌های نظامی و انتظامی با تدوین برنامه‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر در کمیته ستاد نیروهای مسلح گرامیداشت دهه فجر استان قزوین در گلزار شهدا با جمع کثیری از مردم انقلابی و ولایتمدار قزوینی به برگزاری جشن‌های دهه فجر پرداختند.
در این مراسم نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شهر قزوین با تبریک فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر گفت: دهه مبارک فجر عزت و عظمت را به مسلمانان جهان بشارت داد.
حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی افزود: حضور ملت ایران در استقبال از امام خمینی (ره) مصداق آیه شریفه «جاءالحق و زهق‌الباطل» قرآن کریم بود که حاکمیت زمین به دست بندگان شایسته اداره می‌شود.
وی تصریح کرد: مردم ایران منتظر وعده جهانی و وقوع آرمان‌های مهدویت در جهان هستند و در این راه تا آخر ایستادگی و مقاومت می‌کنند.
گفتنی است، بعد از مراسم رژه موتورسیکلت‌سواران و سخنرانی مسئولان استان قزوین، فرماندهان یگان‌های ارتش، سپاه و نیروی انتظامی به دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین رفتند.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان