۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین حاکم شدن افراد ناشایست جامعه را به انحطاط می کشاند
کد خبر: ۱۳۴۸۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نائب رییس مجلس شورای اسلامی:

حاکم شدن افراد ناشایست جامعه را به انحطاط می کشاند

نائب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: باید شایسته ترین افراد بر مسئولیت ها قرار بگیرند تا پیشرفت کشور محقق شود و در صورت حاکم شدن افراد ناشایست، جامعه به سمت انحطاط کشیده خواهد شد.

حاکم شدن افراد ناشایست جامعه را به انحطاط می کشاند
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، شامگاه یکشنبه حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در مسجد امام حسن(ع) دولت آباد شهرری با اشاره به عزت و اقتدار کنونی ملت ایران اظهار داشت: امروز ملت ایران دارای عزت و اقتدار بالایی است و اگر می خواهند همین عزت پا برجا بماند، باید در صحنه حضور داشته باشند.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی افزایش بصیرت و آگاهی را در برهه حاضر مهم و ضروری دانست و افزود: باید ملت ایران هر روز فهم سیاسی خود را افزایش دهند.

وی مردم را باعث اعتلای نظام اسلامی دانست و ادامه داد: ملت ایران همواره تلاش بر انتخاب درست و صحیح کرده و پس از انتخاب درست، پای آن ایستاده است.

ابوترابی فرد یادآور شد: باید شایسته ترین افراد بر مسئولیت ها قرار بگیرند تا پیشرفت کشور محقق شود و در صورت حاکم شدن افراد ناشایست، جامعه به سمت انحطاط کشیده خواهد شد.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات، باید مردم با دقت لازم، شایسته ترین افراد را انتخاب کنند و به همین خاطر اصل شایسته سالاری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی گفت: نامزدهای انتخاباتی و کسانی که توانایی تصدی مسئولیتی را ندارند، ان را نپذیرفته و به صورت صادقانه اعلام کنند.

انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان