۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین مراسم نمادین گلباران قدمگاه ورود امام در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۱۳۴۸۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

همزمان با آغاز دهه‌فجر؛

مراسم نمادین گلباران قدمگاه ورود امام در قزوین برگزار می‌شود

همزمان با آغاز دهه‌فجر، مراسم نمادین گلباران قدمگاه ورود امام‌خمینی(ره) به میهن اسلامی در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود.

مراسم نمادین گلباران قدمگاه ورود امام در قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، احسان‌الله لنکرانی، دبیر کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی استان قزوین با اشاره به سالروز بزرگداشت ایام دهه‌فجر گفت: این کمیته برنامه‌های مختلفی را با هدف نشان دادن عظمت جمهوری اسلامی و پایبندی مردم به این نظام و رهبری در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مراسم گلباران قدمگاه ورود امام‌خمینی(ره) به میهن اسلامی در گلزار شهدا از جمله این برنامه‌ها است، افزود: در گلزار شهدای قزوین جایگاهی نمادین آماده شده که فردا، 12 بهمن ماه سال جاری، ساعت 9 و 33 دقیقه همزمان با ورود امام به تهران گلباران می‌شود.

لنکرانی افزود: تیم موتورسواری رژه نیروهای مسلح استان با لباس رسمی و پرچم انقلاب اسلامی و نیروهای بسیج، لشگر 16 زرهی، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران در این مراسم حضور خواهند داشت.

دبیر کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: دانش‌آموزان مدرسه شاهد قائم(عج) نیز در این مراسم سرود "خمینی ای امام" را اجرا خواهند کرد.

وی گفت: حاضرین بعد از این مراسم با حضور بر مزار شهدای شهر قزوین، ضمن قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی می‌دارند.

این مسئول افزود: در ادامه مدعوین با حضور در حرم مطهر امامزاده حسين(ع)، فرزند امام رضا(ع)، نسبت به مقام امامت و ولايت، اداي احترام خواهند کرد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان