۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین حوزه هنری باید زمینه را برای تولید و تربیت هنرمندان متعهد فراهم کند
کد خبر: ۱۳۴۸۳۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین:

حوزه هنری باید زمینه را برای تولید و تربیت هنرمندان متعهد فراهم کند

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین گفت: حوزه هنری نهادی پویا و اثرگذار است که برنامه ریزی جهت ایجاد فضاهای فرهنگی و هنری با هدف تولید و تربیت هنرمندان متعهد امری ضروری خواهد بود.

حوزه هنری باید زمینه را برای تولید و تربیت هنرمندان متعهد فراهم کند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، حسین صلح جو، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین در دیدار با رئیس و کارشناسان حوزه هنری قزوین، این مرکز را دارای ظرفیت‌های بالا جهت طراحی و اجرای برنامه‌های هنری برشمرد.
وی در ادامه افزود: حوزه هنری نهادی پویا و اثرگذار است که برنامه ریزی جهت ایجاد فضاهای فرهنگی و هنری با هدف تولید و تربیت هنرمندان متعهد امری ضروری خواهد بود.
در ادامه این دیدار سعید وزیری نژاد، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین زمینه‌های همکاری بین شهرداری و حوزه هنری را گسترده و مساعد ارزیابی کرد و یادآورشد: با توجه به دغدغه‌های مشترک، امکان واگذاری بخشی از فضاها و اماکن تاریخی شهر جهت فعالیت‌های کارگاهی، نمایشگاهی به حوزه هنری فراهم است.
در این جلسه استاد احمد پیله چی، پیشکسوت خوشنویسی تأسیس موزه هنرهای خوشنویسان معاصر، طرح فروش آثار و ساماندهی هنرمندان جهت تولید اثر و تربیت هنرمند را ضروری برشمرد و خاطرنشان کرد: حوزه هنری می‌تواند در این زمینه نقش بزرگی را ایفا کند.
در پایان علی هوشمند، رئیس حوزه هنری قزوین ضمن استقبال از طرح‌های پیشنهادی بر ضرورت کشف و تربیت هنرمندان متعهد و تولید آثار شاخص بعنوان اصلی ترین هدف پیش روی این مرکز تاکید کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان