۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین بیمارستان‌های بوعلی و رجایی تغییر کاربری داده می‌شود
کد خبر: ۱۳۴۸۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

بیمارستان‌های بوعلی و رجایی تغییر کاربری داده می‌شود

فریدون همتی گفت: بیمارستان‌های بوعلی و شهید رجایی با راهکارها و روش‌های محلی و تغییر کاربری به مکان‌های جدید نقل مکان خواهند کرد.

بیمارستان‌های بوعلی و رجایی تغییر کاربری داده می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، فریدون همتی استاندار قزوین در نشست خبری در مورد آمار پروژه‌های قابل افتتاح استان در دهه فجر امسال تشریح کرد: در ایام دهه مبارک فجرتعداد پروژه‌ها، اعتبار هزینه شده و اشتغال ایجاد شده توسط این عوامل به ترتیب شامل ارقام 786 پروژه، 465 میلیلرد تومان و یک هزار و 884 شغل مستقیم می‌باشد که قابل بهره‌برداری است.
وی افزود: این پروژه‌ها در امور زیربنایی و عمرانی با 639 پروژه با اعتباری بالغ بر 217 میلیارد تومان، در امور اقتصادی با 121 پروژه با اعتباری بالغ بر 209 میلیارد تومان و در امور فرهنگی و اجتماعی با 26 پروژه با اعتباری بالغ بر 39 میلیارد تومان انجام شده است.
همتی بیان کرد: پروژه‌های بخش دولتی با 608 پروژه با اعتباری بالغ بر 230 میلیارد ریال، پروژه‌های بخش خصوصی با 82 پروژه با اعتباری بیش از 201 میلیارد ریال و پروژه‌های مشارکتی با 96 پروژه با اعتباری بالغ بر 34 میلیارد ریال در دهه فجر افتتاح خواهد شد.
وی یادآور شد: علاوه بر پروژه‌های در دست اقدام، بهره‌برداری از چهار هزار و 900 واحد مسکونی در نقاط شهری و روستایی استان نیز در دهه فجر صورت می‌گیرد.
همتی اظهار کرد: پروژه‌های قابل افتتاح در بخش مسکن مهر شامل بنیاد مسکن با 324 واحد به شکل خود مالکی و 943 واحد در قالب طرح بهسازی مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر 140 میلیارد ریال تسهیلات بانکی آماده بهره‌برداری است.
وی اضافه کرد: پروژه مسکن شهری با سه هزار و 512 واحد مسکن مهر با اعتباری بالغ بر 158 میلیارد تومان و مسکن مددجویان با 121 واحد مسکن از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در بخش مسکن مهر است.
استاندار قزوین گفت: در حوزه سلامت و درمان استان مشکل بیمارستان‌ها وضعیت مطلوب خواهد شد. در حوزه الوند با اختصاص ساختمان به وزارت بهداشت می‌توانیم بیمارستان 96 تختخوابی ایجاد کنیم.
وی بیان کرد: بیمارستان‌های بوعلی و شهید رجایی با راهکارها و روش‌های محلی و تغییر کاربری به مکان‌های جدید نقل مکان خواهند کرد. واگذاری این بیمارستان‌ها و احداث دو بیمارستان جدید با آخرین استاندارد و تکنولوژی مورد نظر در دست پیگیری است.
این مسئول اظهار کرد: بانک پاسارگاد برای احداث بیمارستان یک هزار تختخوابی اعلام آمادگی کرده است. مشکل زمین این عمل حل شده و امیدواریم به نتیجه مطلوب برسد.
وی گفت: با توجه به توافقات صورت گرفته با بنیاد مسکن کشور، زمینی به مساحت 15 هکتار در شهر محمدیه با حمایت و سرمایه‌گذاری‌های لازم برای ساخت مسکن مناسب و باکیفیت برای مردم درنظر گرفته شده است.
همتی گفت: تقریبا 44 درصد از مسکن مهر محمدیه در این دولت در حال تکمیل است و پروژه‌هایی جدیدی که به تازگی تعریف شده به عنوان یکی از مجموعه‌های مسکونی نمونه کشوری ساخته خواهد شد.
وی تصریح کرد: هر فرد با هر گرایش حزبی اگر تصمیم مدیریتی خوبی می‌گیرد باید مورد تشویق قرار بگیرد. رسانه‌ها در استان باید در این مسیر گام بردارند.

انتهای پیام/7008



دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان