۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین عضویت نیم بهاء در کتابخانه‌های عمومی استان قزوین همزمان با دهه مبارک فجر
کد خبر: ۱۳۴۷۴۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین خبر داد؛

عضویت نیم بهاء در کتابخانه‌های عمومی استان قزوین همزمان با دهه مبارک فجر

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام شکوهمند فجر پیروزی از تاریخ ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه عضویت متقاضیان ثبت نام در کتابخانه‌های عمومی به صورت نیم بهاء است.

عضویت نیم بهاء در کتابخانه‌های عمومی استان قزوین همزمان با دهه مبارک  فجر
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، مهدی رمضانی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین با تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و ایام دهه فجر اظهار کرد: به همین مناسبت و در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از تاریخ 12 تا 22 بهمن ماه عضویت متقاضیان ثبت نام در کتابخانه‌های عمومی به صورت نیم بهاء است.

وی افزود: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به هر یک از کتابخانه‌های عمومی سطح استان، به صورت نیمه بهاء به عضویت کتابخانه‌های عمومی درآیند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین خاطرنشان کرد: همچنین جرایم دیرکرد کلیه اعضای کتابخانه‌های عمومی که نسبت به بازگرداندن منابع کتابخوانی تا پایان دهه فجر اقدام نمایند بخشوده می‌شود.

رمضانی با اشاره به اهمیت نقش کتاب بیان کرد: در واقع کتاب نقش یک رسانه را برای انقلاب بازی کرد و توانست اندیشه انقلابی را در میان جوانان ترویج دهد.

مدیرکل کتابخانه های استان در ادامه گفت: بدون شک کتاب‌های بسیاری بر انقلاب اسلامی تاثیر گذاشت و این واقعه مهم تاریخی نیز بر این شاخصه مهم فرهنگی یعنی کتاب و کتابخوانی تاثیر به‌سزایی داشت.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی همان طور که از کتب بزرگانی چون امام خمینی (ره) و شهید مطهری تاثیر می گرفت و ریشه های خود را برآن بنا می ساخت خود نیز منشاء ظهور نویسندگانی زیادی بود و آثار بسیاری را موجب شد.

رمضانی در پایان تاکید کرد: ادامه اندیشه انقلابی در نتیجه مطالعه کتاب‌هایی است که بتواند تفکرات و اهداف انقلاب را ترویج دهد که در این راستا کتابخانه‌های عمومی برنامه ریزی برای توسعه مطالعه مفید را در اولویت قرار داده است.

انتهای پیام/7003


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان