۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین پیشتاز بودن استان قزوین در ارائه خدمات سیستمی به مردم
کد خبر: ۱۳۴۶۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس اداره کل دادگستری استان قزوین بیان کرد

پیشتاز بودن استان قزوین در ارائه خدمات سیستمی به مردم

رئیس اداره کل دادگستری استان قزوین گفت: با اجرای طرح سیستمی کردن خدمات به مردم ارتباط آنها با بدنه دستگاه قضایی کاهش یافته و استان قزوین در دامنه اقدامات سیستمی پیشتاز بوده است.

پیشتاز بودن استان قزوین در ارائه خدمات سیستمی به مردم
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، جمال انصاری، رئیس اداره کل دادگستری استان قزوین در همایش این سازمان ظهر امروز(یکشنبه) در سالن اجتماعات اداره کل دادگستری استان اظهار کرد: مرکز امور فناوری قوه قضائیه مرکز اندیشه محوری و جایگاه ثقل در دامنه خدمات دهی به مردم است.
وی در ادامه افزود: تصور جامعه بر پرکار بودن و مراجعه زیاد مردم به قوه قضائیه است یعنی سطح مطالبات متفاوتی از سوی مردم نسبت به قوه قضائیه وجود دارد و تردیدی در این مسئله وجود ندارد.
این مسئول ادامه داد: قوه قضائیه دارای گستره خدمات بزرگی برای مردم است که از طریق سازمان‌های تابع آن این ارائه خدمات صورت می‌گیرد و این حجم خدمات ظرفیت‌های متفاوتی را می‌طلبد که با ابزار و مولفه‌های سنتی و قدیمی توان اجراشدن آن وجود ندارد.
وی بیان کرد: باید با تجهیزات و تکنولوژی روز این حجم از خدمات انجام گیرد و عامل دستیابی به این خدمات ارزان و به روز مجهز شدن به اقدامات سیستمی است.
رئیس اداره کل دادگستری استان قزوین ابراز کرد: اگر سازمان قوه قضائیه خود را با نگاه امروزی دنیا هماهنگ کند باز هم به تنهایی برای ارائه خدمات به مردم کافی نیست و بخشی از خدمات باید توسط دیگر دستگاه‌ها تکمیل شود.
وی با اشاره به اینکه انجام کار سیستمی اقدام سادهای نیست، گفت: البته ما این دوران سخت را در استان پشت سرگذاشته‌ایم و استقبال همکاران این نهاد از این نوع طرح بسیار خوب بوده است.
انصاری اضافه کرد: با اجرای طرح سیستمی کردن خدمات به مردم ارتباط آنها با بدنه دستگاه قضایی کاهش یافته و استان قزوین در دامنه اقدامات سیستمی پیشتاز بوده است.
وی عنوان کرد: هدف دستگاه قضایی گسترش سیستمی کردن ارائه خدمات به مردم است و به طور یقین تا روانسازی این شرایط فاصله وجود دارد و همه زیرمجموعه‌های دادگستری باید خدمات خود را با این فضا هماهنگ کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان