۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ثبت‌نام آزمون سراسری ۹۵ از ۱۹ بهمن‌ آغاز می‌شود
کد خبر: ۱۳۴۶۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

توکلی:

ثبت‌نام آزمون سراسری ۹۵ از ۱۹ بهمن‌ آغاز می‌شود

مشاور عالی سازمان سنجش از جزئیات برگزاری آزمون سراسری سال ۹۵ خبر داد.

ثبت‌نام آزمون سراسری ۹۵ از ۱۹ بهمن‌ آغاز می‌شود
به گزارش سرویس دانشگاه  صبح قزوین ، حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: آزمون سراسری سال 95 به منظور پذیرش دانشجویان برای دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه) نیمه حضوری مجازی و پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی پیام‌نور، غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین کدرشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه‌های آزاد برگزار می‌شود.

وی افزود: دفترچه‌ی راهنمای ثبت‌نام دفترچه‌ی شماره (1) آزمون سراسری سال 95 به همراه اطلاعیه ثبت‌نام در این آزمون روز یکشنبه 18 بهمن ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده می‌شود.همچنین ثبت‌نام برای شرکت در این دوره روز دوشنبه 19 بهمن ماه از طریق سایت سازمان سنجش آغاز و در روز چهارشنبه 28 بهمن ماه پایان می‌یابد.

توکلی در ادامه گفت: هر داوطلب فرصت دارد در این مهلت تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه و ضمن مطالعه‌ی دقیق دفترچه‌ی راهنما و اطلاعیه‌های منتشره مربوط که بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است، در صورت واجد شرایط بودن ثبت‌نام خود را انجام دهد.

لازم به ذکر است؛ آزمون سراسری سال 95 در صبح و بعدازظهر پنجشنبه 24 و جمعه 25 تیرماه 95 در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود.

انتهای پیام/7008

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان