۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین آغاز به کار سامانه انتخاباتی صبح قزوین + تیزر
کد خبر: ۱۳۴۵۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

با ورود به فضای انتخاباتی در استان صورت می گیرد

آغاز به کار سامانه انتخاباتی صبح قزوین + تیزر

همزمان با ورود به فضای انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، سامانه انتخاباتی پایگاه خبری صبح قزوین راه اندازی می شود.

آغاز به کار سامانه انتخاباتی صبح قزوین + تیزر
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، این پایگاه خبری - تحلیلی در نظر دارد در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، از بخش ویژه سایت خود در این ایام تحت عنوان سامانه انتخاباتی استان قزوین رونمایی کند.
در این سامانه، فضایی مهیا شده است تا مردم استان قزوین، علاوه بر آشنایی با چهره، اندیشه، سوابق سیاسی و اجتماعی کاندیداها، امکان برقراری ارتباط مستقیم با آنها را داشته باشند.
همچنین بخش گفت وگوی تصویری تحت عنوان(نشان استقلال)، نظر سنجی (شبیه ساز رأی دهی) و اعلام نتایج انتخابات پس از پایان رای گیری به صورت لحظه به لحظه در کنار پوشش کامل اخبار و وقایع انتخابات پیش رو از دیگر امکانات این سامانه انتخاباتی است که امکان انتخاب افراد واجد صلاحیت را برای مردم فهیم استان بیشتر می کند.
این سامانه در روز شنبه مورخ 94/11/17 در سایت صبح قزوین رونمایی خواهد شد و کاربران قادر خواهند بود با کلیک برروی بخش ویژه مربوط به انتخابات در صفحه اصلی سایت صبح قزوین و یا درج نشانی Entekhabat.Sobheqazvin.ir از آن استفاده کنند.
همچنین کاندیداهای انتخابات پیش رو می توانند جهت تکمیل اطلاعات خود از طریق شماره 33793645-028 و یا نشانی اینترنتی info@sobheqazvin.ir با این پایگاه خبری در ارتباط باشند.
تیزر مربوط به این سامانه را میتوانید در زیر مشاهده نمایید.

دانلود تیزر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان