۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین آیت الله جنتی دین خود را به دنیای دیگران نمی‌فروشد/ هجمه به شورای نگهبان خلاف انصاف است
کد خبر: ۱۳۴۴۷۴ نویسنده: حجت الاسلام عباسی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس حوزه علمیه قزوین در مصاحبه با صبح قزوین:

آیت الله جنتی دین خود را به دنیای دیگران نمی‌فروشد/ هجمه به شورای نگهبان خلاف انصاف است

رئیس حوزه علمیه قزوین گفت: آیت الله جنتی در جایگاه ریاست شورای نگهبان مانع نفوذ افراد ناصالح و فتنه گر در مصادر اجرایی کشور شده و باقاطعیت در برابر فتنه انگیزان داخلی و خارجی ایستادگی کرده است.

آیت الله جنتی دین خود را به دنیای دیگران نمی‌فروشد/ هجمه به شورای نگهبان خلاف انصاف است
حجت الاسلام علی عباسی، رئیس حوزه علمیه قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی   صبح قزوین ، درباره هجمه‌های مطرح شده به آیت الله جنتی، رئیس شورای نگهبان اظهار کرد: شورای نگهبان به صورت عموم و شخص آیت الله جنتی به صورت ویژه نقش فراوان و برجسته‌ای از ابتدای انقلاب تا به امروز داشته است.
وی در ادامه اذعان کرد: آیت الله جنتی به عنوان یک فقیه و مجتهد عادل از ابتدای مسئولیت خود پشتیبان نظام، یار امام خمینی(ره) و در زمان جنگ و 8 سال دفاع مقدس یاور رزمندگان بود.
استاد حوزه علمیه قزوین ابراز کرد: این شخصیت ارزشمند در برهه‌های مختلف در برابر فتنه‌های بزرگ قدعلم کرد و مانع گسترش و نفوذ توطئه‌ها شد.
وی افزود: خطبه‌های غرایی که آیت الله جنتی در نماز جمعه تهران قرائت می‌کند چهره مبارزاتی و انقلابی از وی به نمایش گذاشته است همه این ویژگی‌های ارزشمند در یک فرد برجسته جمع می‌شود.

آیت الله جنتی باقاطعیت در برابر فتنه انگیزان داخلی و خارجی ایستاده است

عباسی با اشاره به اعلام نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات سال جاری بیان کرد: حتی اگر برخی از اقدامات شورای نگهبان خوشایند کسی نیست نباید شخصیت این عالم بزگوار را مورد هجمه قرار دهد؛ بلکه این افراد زحمت نظام اسلامی را به دوش کشیده و ادامه دهنده راه و اهداف شهدا هستند.
وی تصریح کرد: آیت الله جنتی در جایگاه ریاست شورای نگهبان مانع نفوذ افراد ناصالح و فتنه گر در مصادر اجرایی کشور شده و باقاطعیت در برابر فتنه انگیزان داخلی و خارجی ایستادگی کرده است.
رئیس حوزه علمیه قزوین گفت: رئیس شورای نگهبان با درنظر گرفتن ملاک‌های لازم برای کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گزینش‌ها را انجام می‌دهد و این شخصیت بزرگ از جانب خود صلاح سنجی نمی‌کند.
وی با بیان اینکه آیت الله جنتی دین خود را به دنیای دیگران نمی‌فروشد، اذعان کرد: اعضای شورای نگهبان استخوان خورد کرده‌های انقلابند که صاحب تجربه‌های فراوانی در نظام هستند و این نگاه کاملا بی انصافانه است که اگر کاندیدایی رد یا احراز صلاحیت نمی‌شود به شورای نگهبان هجمه صورت گیرد.
عباسی تصریح کرد: این خودخواهی است که اگر جریانی کاندیداهای مدنظرش تائید صلاحیت شد حامی شورای نگهبان و اگر نامزد متبوعش تائید نشد به هجمه علیه این نهاد انقلابی بپردازد.
وی در پایان گفت: ما نباید نسبت به اشخاصی که در جبهه مقدم انقلاب حضور دارند خلاف انصاف عمل کنیم، همه جریان‌ها باید سیاسی کاری را کنار گذاشته و با تمکین به قانون نتایج بررسی صلاحیت‌های شورای نگهبان را بپذیرند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان