۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی است
کد خبر: ۱۳۴۴۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین:

راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی است

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین گفت: در دوران دفاع مقدس علاوه بر اقشار مختلف در جبهه‌ها حضور داشتند روحانیت نیز پیشگام در تمام عملیات‌های مهم بودند که تعداد شهدای روحانیت در کشور و در استان ما خود گواه این مطلب است.

راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، حجت الاسلام علاالدین صفی خانی، معاونت امور طلاب و دانش آموختگان مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین در دیدار با مدیر حوزه علمیه قزوین از اعزام طلاب مدارس علمیه قزوین به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس (راهیان نور ) خبر داد.
صفی خانی گفت: کاروان‌های راهیان نور فرصت خوبی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی که در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند تا این خاک مقدس در تصرف آنها نباشد.
وی خاطرنشان کرد: رزمندگان دلاور ما با تکیه بر ایمان و تقوا و توسل به ائمه معصومین توانستند از این خاک مقدس دفاع نموده و در جبهه‌های حق علیه باطل پیروزی های درخشان و ماندگار از خود رقم زدند.
حجت الاسلام صفی خانی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس علاوه بر اقشار مختلف در جبهه‌ها حضور داشتند روحانیت نیز پیشگام در تمام عملیات‌های مهم بودند که تعداد شهدای روحانیت در کشور و در استان ما خود گواه این مطلب است.
وی ادامه داد: معاونت امور طلاب ودانش آموختگان مرکز مدیریت علمیه قزوین برنامه‌های مختلفی از جمله اعزام طلاب مدارس علمیه قزوین به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس می‌باشد که با توجه به هماهنگی صورت گرفته در تلاش هستیم که این اعزام با حضور کارکنان مرکز مدیریت علمیه قزوین و همچنین طلاب واساتید مدارس علمیه قزوین به این یادمان‌های دفاع مقدس اعزام شوند.
حجت الاسلام صفی خانی بیان ابراز کرد: در مدت 5 روز در این یادمان‌ها تصاویری از حضور طلاب و اساتید و روحانیون از طریق روابط عمومی این مرکز ظبط و در شبکه استانی مرکز قزوین پخش خواهد شد.
این مسئول گفت: امسال نیز از طریق پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه قزوین هر روز زندگینامه یکی از شهدای طلاب وروحانی در استان قزوین انتشار یافته تا مردم استان قزوین به خصوص نسل نوجوان وجوان با رشادت‌های روحانیت استان قزوین در 8 سال دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.
صفی خانی از ساخت فیلم مستند شهدای روحانیت در سال جاری خبر داد و گفت: یکی از اولویت‌های اصلی این معاونت دیدار با خانواده شهدای روحانیت وهمچنین ساخت زندگینامه این شهدا است که با هماهنگی از سوی مدیریت حوزه علمیه قزوین در دستور کار این معاونت قرار دارد.
وی از رویکرد مدیر کل صدا وسیمای مرکز قزوین و همچنین اصحاب رسانه و خبرگزاری ‌های استان در رابطه با برنامه‌های حوزه علمیه قزوین قدردانی نمود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان