۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین اشتغال پایدار ایثارگران در گرو کارآفرینی است
کد خبر: ۱۳۴۴۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بنیاد قزوین:

اشتغال پایدار ایثارگران در گرو کارآفرینی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: اشتغال پایدار جامعه ایثارگران استان قزوین در گرو کارآفرینی است.

اشتغال پایدار ایثارگران در گرو کارآفرینی است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه با مسئولین اشتغال و کاریابی بنیاد، با بیان اینکه قزوین ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های مختلف صنعتی و کشاورزی دارد، گفت: ما با بهره‌گیری صحیح از این ظرفیت‌ها می‌توانیم اشتغال‌زایی خوبی در این استان ایجاد کنیم.
وی افزود: اکنون با وجود ظرفیت‌های مختلف در استان قزوین، آحاد جامعه به ویژه جوانان با مشکل بیکاری مواجه هستند که بایستی با همت مسئولان ارشد استانی این مشکل برطرف شود.
حقایق‌پور با اشاره به اینکه جامعه ایثارگران نیز گریبان‌گیر مشکل بیکاری هستند، گفت: مسئولین بنیاد در حوزه اشتغال و آموزش تلاش می‌کنند تا بتوانند با جذب آنها در دستگاه‌های اجرایی، این مشکل را برطرف کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: به دلیل اینکه سهمیه جذب نیروها در دستگاه‌ها پایین است بایستی در راستای کارآفرینی و ایجاد مشاغل خانگی جامعه ایثارگران همت کرد تا آنها براحتی وارد بازار کار شوند.
وی با بیان اینکه اشتغال پایدار جامعه ایثارگران استان قزوین در گروی کارآفرینی است، گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف استان و اتخاذ تصمیماتی توسط مسئولین در مرکز بنیاد می‌توان چنین شغلی را برای آنها ایجاد کرد.
در ادامه نشست، عیسی فارسی، رئیس اداره آموزش فنی و مهارتی، اداره کل اشتغال و کاریابی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بایستی در ارائه‌ خدمات بیشتر به جامعه ایثارگران، از حوزه اشتغال بنیاد استان حمایت کرد تا شغلی پایدار برای افراد جویای کار فراهم شود.
این مسئول با بیان اینکه مستندسازی فعالیت‌های حوزه اشتغال باید به صورت کاغذی نباشد، افزود: این فعالیت‌ها بایستی الکترونیکی ثبت شود تا فعالیت‌های کل استان به راحتی رصد شود.
وی گفت: بنیاد استان قزوین در حوزه اشتغال، توانبخشی‌سازی، استخدام و کاریابی مورد ارزیابی قرار گرفته که وضعیت عملکرد این حوزه‌ها مطلوب بوده است.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان