۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین همایش تجلیل از حافظان امنیت برگزار می‌شود
کد خبر: ۱۳۴۴۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان قزوین:

همایش تجلیل از حافظان امنیت برگزار می‌شود

معاون هماهنگ کننده فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین از برگزاری همایش تجلیل از حافظان و فعالان عرصه نظم و امنیت در قزوین همزمان با دهه فجر خبر داد.

همایش تجلیل از حافظان امنیت برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، سرهنگ رضا فاضل نیا، معاون هماهنگ کننده فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای ایام دهه مبارک فجر اظهار کرد: برخی از برنامه‌های دهه مبارک فجر به صورت مشترک با سایر نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه‌هایی مختص نیروی انتظامی متناسب با روز شمار این ایام تدارک دیده شده که در دهه فجر اجرا خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: تزئین اماکن انتظامی اعم از کلانتری، پاسگاه‌های راهنمایی و رانندگی و پلیس راه در سطح استان به مناسبت این ایام انجام خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم جشن ایام الله دهه فجر عنوان کرد: این برنامه‌ها در بخش کارکنان پایور، خانواده آنها و سربازان در طول ایام دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

فاضل نیا ادامه داد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته همه این مراسم‌ها همراه با تجلیل از فعالان عرصه نظم و امنیت خواهد بود.

وی عنوان کرد: مسابقات ورزشی نیز برای دهه فجر پیش‌بینی شده که بخشی به صورت مشترک در میان نیروهای مسلح برگزار و جوایز ازشمندی نیز به نفرات برگزیده اهدا می‌شود و بخشی نیز مختص نیروهای ناجا در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان قزوین با اشاره به سایر برنامه‌های دهه فجر تصریح کرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای انقلاب، همایش تجلیل از حافظان امنیت، مسابقه عکاسی ویژه نیروهای ناجا از جمله برنامه‌های این ایام است.

وی در پایان با اشاره به حضور فعال نیروهای انتظامی در راهپیمایی 22 بهمن و شرکت در نماز جمعه بیان کرد: همه این برنامه‌ها در کنار تمهیداتی است که برای بحث امنیتی، ترافیکی و انتظامی پیش بینی شده تا شاهد برگزاری برنامه‌های باشکوه در این ایام باشیم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان