۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین اجرای مراسم نورافشانی و رژه موتورسواران همزمان با دهه مبارک فجر
کد خبر: ۱۳۴۲۵۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

جانشین فرماندهی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین خبر داد؛

اجرای مراسم نورافشانی و رژه موتورسواران همزمان با دهه مبارک فجر

جانشین فرماندهی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین از اجرای مراسم نورافشانی و رژه موتورسواران همزمان با دهه مبارک فجر در قزوین خبر داد.

اجرای مراسم نورافشانی و رژه موتورسواران همزمان با دهه مبارک فجر
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، نشست خبری کمیته نیروهای مسلح استان به مناسبت دهه مبارک فجر صبح امروز در سالن جلسات لشکر 16 زرهی قزوین برگزار شد.

امیر محمد رضایی، جانشین فرماندهی قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین در این نشست با تبریک به مناسبت 38 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: ملتی از تبار سلمان فارسی با مشت‌های گرده کرده خود تحت رهبری مردی از جنس خورشید انقلابی را رقم زدند که مردمی‌ترین و ماندگارترین انقلاب بوده است.

وی افزود: به جز اندکی از سرسپردگان، بدنه اصلی نیروهای مسلح از ملت اسلام خواه و همیشه در صحنه بودند که به مردم پیوستند و سرعت انقلاب را در به ثمر رسیدن نتایج آن را موجب شدند.

جانشین فرماندهی قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین خاطرنشان کرد: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی در راستای تحقق اهداف نظام، استقلال، تمامیت ارضی و منافع کشور نقش برجسته‌ای داشتند که در تاریخ انقلاب ثبت شده به طوری‌که در قائله‌های مختلف ضدانقلاب و حماسه 8 سال دفاع مقدس کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته است.

وی ادامه داد: وجود 2 هزار و 758 شهید والامقام، 8 هزار و 225 جانباز، یک هزار و 934 آزاده سرافراز و 197 شهید جاویدالاثر گواه واقعی بر این امر است که تا آخر ایستاده‌ایم.

این مسئول عنوان کرد: اجرای عملیات والفجر مقدماتی، عملیات فتح 4 و الفجر 8 از جمله عملیات‌های متعددی بود که از تاریخ 17 تا 22 بهمن ماه انجام شده است.

رضایی با اشاره برنامه‌های پیش بینی شده جهت اجرا در این ایام تصریح کرد: متناسب با روزشمار ایام دهه مبارک فجر برنامه‌های درون سازمانی و برون سازمانی بسیاری تدارک دیده شده که برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین عنوان کرد: برگزاری مراسم رژه موتورسواران ساعت 8:30 روز 12 بهمن از مقابل لشگر۱۶(میدان ارتش) به سمت گلزارشهدا و مراسم استقبال نمادین از ورود امام راحل به کشور یکی از این برنامه‌هاست.

وی افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی به صورت مشترک با میزبانی نیروی انتظامی، دیدار فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه قزوین همچنین دیدار از خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان از دیگر برنامه‌هاست.

رضایی در ادامه بیان کرد: شرکت گسترده کارکنان نیروهای مسلح در نماز جمعه روز 16 بهمن ماه و برگزاری محفل انس با قرآن در سطح کارکنان نیروهای مسلح، ناجا، سپاه و ارتش به میزبانی تیپ 116 از دیگر برنامه‌هاست.

وی با اشاره به برگزاری مراسم نورافشانی در زمین چمن شقایق قزوین گفت: این برنامه در شب 22 بهمن ماه اجرا می‌شود که مجوز لازم اجرای این برنامه برای ارتفاع بالاتر از سقف 150 متر نیز اخذ شده و پیش بینی تهیه مهمات این برنامه نیز از اصفهان صورت گرفته است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان