۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین حوزه هنری به عنوان نهاد برآمده از انقلاب، فراتر از سلایق فردی عمل می‌کند
کد خبر: ۱۳۴۲۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

حوزه هنری به عنوان نهاد برآمده از انقلاب، فراتر از سلایق فردی عمل می‌کند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: حوزه هنری به عنوان نهاد برآمده از انقلاب اسلامی، فراتر از سلایق فردی و گروهی است.

حوزه هنری به عنوان نهاد برآمده از انقلاب، فراتر از سلایق فردی عمل می‌کند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر   صبح قزوین ، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، در دیدار با رئیس حوزه هنری قزوین گفت: اهداف و رسالت‌های حوزه هنری به عنوان نهاد برآمده از انقلاب اسلامی، فراتر از سلایق فردی و گروهی است.
وی در ادامه افزود: از ویژگی‌های ارزشمند حوزه هنری آن است که با جابجایی دولت‌ها و تحول در نظام اجرایی، تغییر نمی‌کند، بلکه با ثبات سازمانی خود پیگیر اهداف راهبردی برآمده از منویات مقام معظم رهبری است.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ابراز کرد: هنرمندان متعهد استان، حضور نماینده در کمیسیون فرهنگی مجلس از ظرفیت‌هایی است که با برنامه ریزی منسجم و هماهنگ می‌توان آینده بهتری برای هنر استان رقم زد.
دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور بیان کرد: طی سال‌های گذشته آثار مکتوب خوبی تولید شده و باید موفقیت‌های حوزه هنری در عرصه چاپ و نشر، بویژه تولید کتاب‌های ارزشمند را به دیگر بخش‌های هنری تعمیم دهیم.
در این جلسه علی هوشمند، رئیس حوزه هنری قزوین به بیان اهداف و رسالت‌های سازمانی به ارائه برنامه‌های پیش روی حوزه هنری پرداخت.
وی دعوت از هنرمندان متعهد و متخصص، تقویت نگاه جهادی و غیر انفعالی، اجتناب از بوروکراسی غیر منطقی اداری، واکنش آگاهانه به وقایع روز به ویژه تحولات جهان اسلام (بیداری اسلامی) وپیگیری دغدغه‌های فرهنگی مقام معظم رهبری را از برنامه‌های بلند مدت این مرکز برشمرد.
گفتنی است، در این جلسه تابلوی خوشنویسی (از تولیدات هنرمندان حوزه هنری) به سید مرتضی حسینی اهدا شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان