۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین فلسفه وجودی شورای نگهبان منع نفوذ جریان‌های ضدنظام در کشور است
کد خبر: ۱۳۳۷۵۶ نویسنده: حجت الاسلام معبودی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج):

فلسفه وجودی شورای نگهبان منع نفوذ جریان‌های ضدنظام در کشور است

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) گفت: فلسفه وجودی شورای نگهبان منع نفوذ جریان‌های ضدنظام در مصادر مهم کشور است و ۳۷ سال در این راستا فعالیت کرده است.

فلسفه وجودی شورای نگهبان منع نفوذ جریان‌های ضدنظام در کشور است
حجت الاسلام علی معبودی، نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی   صبح قزوین ، کارکردها و تاثیرات شورای نگهبان اظهار کرد: از ابتدای انقلاب و از زمان شکل گیری نهادهای مختلف انقلاب هجمه مخالفان به اقدامات صورت گرفته این نهادهای انقلابی صورت می‌گرفت.
وی در ادامه اذعان کرد: شورای نگهبان به عنوان یک گلوگاه مطمئن در نظام مانع بسیاری از تهدیدات علیه انقلاب شده است و برخی از دشمنان به دنبال نفوذ حامیان خود در مصادر اجرایی و مهم کشور هستند که شورای نگهبان با رصد دقیق خود مانع این نفوذ می‌شود.
این مسئول افزود: شورای نگهبان به عنوان یک سنگر و نقطه مطمئن مانع نفوذ و ورود جریان‌های همسو با اهداف استکبار جهانی می‌شود.
معبودی با بیان اینکه شورای نگهبان به معنای حافظ اسلامیت نظام و قانون اساسی است، بیان کرد: این شورا دارای نقش مشخصی بوده و دشمنان با مشاهده کوچکترین ضعف در این نهاد، توطئه‌های بزرگی را برای ضربه زدن به آن طراحی می‌کنند.
وی اضافه کرد: فلسفه وجودی شورای نگهبان منع نفوذ جریان‌های ضدنظام در مصادر مهم کشور است و 37 سال در این راستا فعالیت کرده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) گفت: در هر دوره‌ای از انتخابات تخریب عملکرد شورای نگهبان وجود داشته است و در سال جاری هم به دلیل وجود 2 انتخابات مهم و سرنوشت ساز دشمن در این حوزه در حال فعالیت مستمر است.
وی ادامه داد: اگر هر شخصی به نتایج تائید صلاحیت اعتراض دارد و خواهان مسئولیت در قوه مقننه است باید خودش پیش از هرکسی عامل به قانون باشد و نیازی به هجمه علیه این نهاد انقلابی نیست.
این کارشناسس سیاسی بیان کرد: در همه کشورهای دنیا سیستمی چون شورای نگهبان ما وجود دارد و در این کشورها حمله به نهادی که نگهبان کشور است، مذموم خواهد بود.
وی در پایان ابراز کرد: البته احراز صلاحیت نشدن یک عده از کاندیداها به واسطه کامل نبود مدارک و شرایط آنها برای حضور در انتخابات است و شرایط این افراد با کاندیداهای رد صلاحیت شده متفاوت می‌باشد.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان