۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین فتح‌الله‌زاده; فساد در فوتبال بسیار کمتر از جاهای دیگر است
کد خبر: ۱۳۳۶۵۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

فتح‌الله‌زاده; فساد در فوتبال بسیار کمتر از جاهای دیگر است

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: همه جا فساد وجود دارد اما فساد فوتبال مقابل جاهای دیگر عددی نیست.

فتح‌الله‌زاده; فساد در فوتبال بسیار کمتر از جاهای دیگر است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، علی فتح‌الله زاده در حاشیه مراسم ختم مرحوم همایون بهزادی عنوان کرد: به جامعه فوتبال و خانواده بهزادی درگذشت او را تسلیت می‌گویم. مرحوم بهزادی از افتخارآفرینان فوتبال ما در گذشته بود.

وی در مورد اینکه مجلس گزارشی در مورد فساد در فوتبال منتشر کرده است، گفت: فساد در فوتبال در مقابل فساد در جاهای دیگر عددی نیست. ما در سازمان‌های دیگر 8 هزار تا 10 هزار میلیارد فساد داشتیم اما در فوتبال شاید به 500 میلیارد هم نمی رسد. در کل کار مجلس را قبول دارم اما برخی مصداق‌ها مشکل داشت.

مدیرعامل سابق استقلال عنوان کرد: به نظرم باید ارزش مدال‌ و افتخاراتی که ورزشکاران کسب می‌کنند هم دیده شود و نباید همیشه به دنبال کوبیدن فوتبال باشیم.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه گفته می‌شود مجلس اجازه نداده اسامی متخلفان فوتبال اعلام شود، گفت: نمی‌دانم اگر اسامی اعلام شود قوه قضائیه برخوردهای لازم را انجام خواهد داد.

وی در مورد حضورش در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت:‌من ثبت‌نام کردم و به موقع برنامه‌های خود را ارائه خواهم داد.

مدیرعامل سابق استقلال در مورد مشکلات مالی این باشگاه و اعتصاب بازیکنان گفت: از همه بازیکنان می‌خواهم که اعتصاب نکنند چون این کار در شأن تیم بزرگ استقلال نیست. مطمئنم افشارزاده به آنها پول خواهد داد.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/YZFC2X

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان