۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین دولتمردان در جلسات با مدیران خارجی پایبندی خود را به نماز نشان دهند
کد خبر: ۱۳۳۲۵۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور:

دولتمردان در جلسات با مدیران خارجی پایبندی خود را به نماز نشان دهند

رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور گفت: اگر دولتمردان ما در جلسات خود با همکاران خارجی خود پایبندی به نماز را نشان دهند به طور یقین خدای متعال عزت آنها را در جهان افزایش می‌دهد.

دولتمردان در جلسات با مدیران خارجی پایبندی خود را به نماز نشان دهند
 به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در 24 اُمین اجلاس سراسری نماز در دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین با اشاره به برپایی نماز امام خمینی(ره) در حالت بیماری و در بیمارستان اظهار کرد: امام مرد نماز بود و علاوه بر هر لقبی که برای ایشان متصور باشیم؛ اما امام راحل تجلی نماز بود.
وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی ایران با محوریت اقامه نماز به پیروزی رسید و امروز هم اگر خواهان پیروزی در عرصه‌های مختلف هستیم و می‌خواهیم انقلاب امام راحل با علمداری رهبر معظم انقلاب به پیشرفت دست پیدا کند؛ فقط در سایه استعانت از نماز و صبر خواهد بود.
این مسئول با بیان اینکه خدای متعال فرد نمازخوان را در دل‌ها عزیز و عزتمند می‌کند، ابراز کرد: اگر دولتمردان ما در جلسات خود با همکاران خارجی خود پایبندی به نماز را نشان دهند به طور یقین خدای متعال عزت آنها را در جهان افزایش می‌دهد.
وی ادامه داد: نماز دارای جلوه و تاثیر عمیقی است که با پایبندی به آن می‌توانیم از توفیقات الهی بهره مند شویم؛ زیرا جزای اثر وضعی نماز بر دوش خدا است.
فتاح بیان کرد: خواهش من از آقای قرائتی به عنوان رئیس ستاد اقامه نماز این است که تاکید داشته باشند تا نماز در ادارات سریعتر اقامه شود تا کار ارباب رجوع زمین نماند؛ فعالیت ما در قالب کمک به مستضعفان در راستای اقامه نماز است.
وی با بیان اینکه امام راحل با الگوگیری از قیام امام حسین(ع) انقلاب ما را پیروزی رساند، عنوان کرد: نمازی که برای خدا و با اخلاص باشد انسان را به اهداف خود می‌رساند و زمینه دستیابی به آرمان‌های انقلاب می‌شود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور تصریح کرد: نگاه ما به نیازمندان باید تغییر کند ما مددجو هستیم و نیازمندان مددکار هستند؛ زیرا گرفتن دست نیازمندان به معنای گرفتن دست خدای متعال است.
وی در پایان گفت: کمیته امداد یک نهاد انقلابی است و همه کارمندان آن باید برای نماز پیشقدم شوند نه اینکه 50 یا 60 درصد نمازخوان باشند؛ اگر استقبال کارکنان ما از نماز ضعیف است به دلیل کم کاری مدیران است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان