۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین گام برنداشتن در مسیر پیشرفت به معنای مرگ تدریجی است
کد خبر: ۱۳۳۲۵۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس ستاد ۲۴ اُمین اجلاس سراسری نماز:

گام برنداشتن در مسیر پیشرفت به معنای مرگ تدریجی است

رئیس ستاد ۲۴ اُمین اجلاس سراسری نماز گفت: اهمیت پیشرفت در جامعه به گونه‌ای است که گام برنداشتن در این مسیر به معنای مرگ تدریجی است.

گام برنداشتن در مسیر پیشرفت به معنای مرگ تدریجی است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، فریدون همتی، رئیس ستاد 24 اُمین اجلاس سراسری نماز در این اجلاس که پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی و در سالگرد پیروزی انقلاب افتخار حضور اجلاس با حضور کارگزاران متعهد انقلاب را در استان قزوین داریم.

وی افزود: پیشرفت و تکامل یک احساس ذاتی است از این رو انسان همیشه سعی در پیشرفت خود داشته است.

همتی خاطرنشان کرد: امروزه پیشرفت در همه ابعاد هدف همه نظام‌های سیاسی جهان است و اهمیت پیشرفت در جامعه به گونه‌ای است که گام برنداشتن در این مسیر به معنای مرگ تدریجی است.

وی تاکید کرد: زیربنای فکری رهبران از طریق ارائه راهکارهای اساسی پیشرفت است که دستیابی به پیشرفت نیازمند ارائه الگوی فکری مناسب برای آن جامعه است.

استاندار قزوین ادامه داد: الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، یک نقشه جامع و راهبردی است که بر همه عرصه‌های مهم توجه دارد و جزء اسناد بالادستی ایران است که هدف نهایی آن نیل به حیات طیبه و تکامل معنوی و مادی انسان‌هاست.

وی عنوان کرد: رهبری نیز نظام اداره کشور را بستر مناسبی برای تحقق بخشیدن به الگوی پیشرفت و ارائه به جهان می‌داند و در این بین اقامه نماز می‌تواند زمینه ساز جامعه بر اساس الگوی مناسب باشد.

همتی تصریح کرد: اگر نظام اداری کشور بخواهد در مسیر پیشرفت و تعالی گام بردارد باید به این موضوع توجه داشته باشد و بر همین اساس است که رهبری در پیام‌های خود به اجلاس نماز تاکید فرموده‌اند.

وی بیان کرد: همه تلاش‌های فرهنگی هنری باید در راستای رونق روزافزون نماز در بین جوانان طراحی شود بدون شک مردم ایران اسلامی با استعانت از صبر و نماز در طول 37 سال گذشته شاهد پیروزی‌های مختلف بوده‌اند.

رئیس ستاد 24 اُمین اجلاس سراسری نماز عنوان کرد: امروز با عنایت رهبری در امور اقتصادی، دولت در پرداختن به اقتصاد مقاومتی به طور قطع با یاری گرفتن از نماز و با همراهی مردم می‌تواند بر مشکلات پیش رو فائق آید.

وی در پایان گفت: امیدواریم با برپایی این اجلاس و همت متولیان فرهنگی و نصب العین قرار دادن پیام رهبری و استمرار تلاش‌ها، زمینه ترویج نماز در جامعه فراهم شود و همگان به ویژه مردم از مواهب معنوی آن بهره کافی ببرند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان