۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین روحانی با آنهایی که در تایید صلاحیت‌ها موثر بودند تماس‌های غیررسمی داشته/ دولت مصوبه‌ای درباره پرواز مستقیم ایران آمریکا نداشته است
کد خبر: ۱۳۳۱۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نوبخت در نشست هفتگی با خبرنگاران:

روحانی با آنهایی که در تایید صلاحیت‌ها موثر بودند تماس‌های غیررسمی داشته/ دولت مصوبه‌ای درباره پرواز مستقیم ایران آمریکا نداشته است

سخنگوی دولت گفت: در هیئت وزیران هیچ مصوبه‌ای درباره اینکه از تهران به آمریکا پرواز مستقیمی صورت گیرد، نداشتیم.

روحانی با آنهایی که در تایید صلاحیت‌ها موثر بودند تماس‌های غیررسمی داشته/ دولت مصوبه‌ای درباره پرواز مستقیم ایران آمریکا نداشته است
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت صبح امروز در نشست هفتگی خود با خبرنگاران، گفت: امیدواریم بودجه 95 در سال جاری در مجلس بررسی و تصویب شود. کلیات بودجه با آراء خوبی در کمیسیون برنامه و بودجه تصویب شد.

وی درباره میزان عیدی کارکنان دولت، افزود: میزان عیدی کارکنان دولت پس از تصمیم‌گیری اعلام می‌شود.

نوبخت درباره خبر ایجاد پرواز مستقیم تهران به آمریکا خاطرنشان کرد: در هیئت وزیران هیچ مصوبی درباره اینکه از تهران به آمریکا پرواز مستقیمی صورت گیرد، نداشتیم. این مسئله در حوزه فعالیت شرکت هواپیمایی کشور است.

سخنگوی دولت در ادامه درباره برنامه ششم توسعه تصریح کرد: عمده اشکالات نمایندگان مجلس به برنامه ششم توسعه شکلی است. ما هنوز اسناد برنامه را به کمیسیون مربوطه تقدیم نکردیم. طبق تواقق با آقای ابوترابی‌فرد آنها را در اختیار اعضای کمیسیون تلفیق قرار می‌دهیم.

نوبخت در پاسخ به سوالی درباره رایزنی رئیس‌جمهور با رهبری درباره ردصلاحیت‌ها، گفت: آقای رئیس‌جمهور جلسات منظمی را با رهبری درباره موضوعات مهم کشور دارند. این مسئله هم از موضوعات مهم کشور است که می‌تواند در این جلسات مطرح شده باشد، البته بنده از موضوعات مطرح شده در جلسات ایشان و رهبری اطلاعی ندارم.

وی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور با تمام کسانی که در بحث تایید صلاحیت‌ها می‌توانند موثر باشند تماس‌های غیررسمی داشته است، گفت: دولت به عدالت شورای نگهبان امیدوار است و چیزی فراتر از قانون انتطار ندارد و می‌خواهد آنهایی که از سوی مراجع چهارگانه تایید شدند فرصتی برای خدمت داشته باشند.

انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان