۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین المپیاد ورزشی منطقه‌ای دانشجویان ایثارگر برگزار می‌شود
کد خبر: ۱۳۳۱۳۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون فرهنگی بنیاد قزوین:

المپیاد ورزشی منطقه‌ای دانشجویان ایثارگر برگزار می‌شود

معاون فرهنگی بنیاد قزوین گفت: مسابقات المپیاد ورزشی منطقه‌ای دانشجویان شاهد و ایثارگر در قزوین برگزار می‌شود.

المپیاد ورزشی منطقه‌ای دانشجویان ایثارگر برگزار می‌شود
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات المپیاد ورزشی منطقه‌ای دانشجویان شاهد و ایثارگر در سالن جلسات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(س) برگزار شد.
مسئولان مربوطه در این جلسه، بر اجرای با کیفیت مسابقات المپیاد ورزشی منطقه‌ای دانشجویان شاهد و ایثارگر و رعایت مسائلی از جمله اقتصاد مقاومتی تاکید کردند و بعد از بررسی‌های لازم مقرر شد این مسابقات، شنبه، 24 بهمن تا یکم اسفند ماه سال جاری برگزار شود.
در این جلسه، احسان‌الله لنکرانی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: این مسابقات در دو گروه خواهران و برادران در رشته‌های تنیس روی‌میز، شنا، شطرنج، فوتسال و والیبال به صورت انفرادی و گروهی در قزوین برگزار می‌شود.
وی گفت: قزوین، میزبان 300 نفر از ورزشکاران شاهد و ایثارگر از استان‌های گلستان، مازندران، گیلان و قزوین در این مسابقات خواهد بود.
لنکرانی افزود: مسابقات المپیاد ورزشی منطقه‌ای دانشجویان شاهد و ایثارگر، با هدف ایجاد نشاط و شادابی و پرورش استعدادهای ورزشی جامعه ایثارگران برپا خواهد شد و افراد برتر به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.
وی همچنین بر ضرورت انجام امور فرهنگی برای ورزشکاران شاهد و ایثارگر و همچنین شناساندن چهره‌های شاخص شاهد و ایثارگر استان قزوین در این مسابقات تاکید کرد.
این مسئول با بیان اینکه باید مسابقات را با اجرای برنامه‌های متنوع و باکیفیت به نحو شایسته‌ای اجرا کرد که در شان استان قزوین باشد، افزود: در برگزاری افتتاحیه این مسابقات با مشارکت بنیاد، برنامه‌های معنوی خوبی اجرا خواهد شد.
گفتنی است: در این جلسه، ابوالحسن نائینی، رئیس و معاونین فرهنگی و ورزشی دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(س)، مدیرکل شاهد و ایثارگران دانشگاه و کارشناسان مربوطه حضور داشتند.


انتهای پیام/7008

منبع: ایثار

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان